اعلام جزئیات اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران/ تمرینات شاگردان کی روش از دوشنبه شروع می‌شود

سومین مرحله از اردو‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین مرحله از اردو‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

کارلوس کی روش که تاکنون به ایران بازنگشته است فهرست بازیکنان تیم ملی در این اردو را فردا (شنبه) پس از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن به صورت رسمی اعلام می‌کند. شنیده می‌شود بازیکنانی که قرار است در این اردو شرکت کنند باز هم از طریق پیامک در جریان دعوت خود به تیم ملی قرار گرفته اند.

قرار است طبق برنامه کارلوس کی روش، صبح یکشنبه ۲۰ آبان به تهران بیاید و آماده شروع تمرینات شود.طبق هماهنگی ملی پوشان کشورمان یک روز پس از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا (یک شنبه) باید خود را به کادرفنی معرفی کنند تا از صبح دوشنبه تمریناتشان را برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا آغاز کنند.

به احتمال فراوان تیم ملی فوتبال ایران تمریناتش را به دلیل نبود پروژکتور در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران و سرد شدن هوا تا زمان برگزاری بازی با ونزوئلا صبح برگزار می‌کند.

شاگردان کارلوس کی روش از ساعت ۱۸ پنج شنبه ۲۴ آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف ترینیداد و توباگو می‌روند.

تمرینات تیم ملی تا ۲ روز پیش از بازی با ونزوئلا در تهران پیگیری می‌شود و اعضای این تیم ۲۷ آبان برای برگزاری بازی مقابل شاگردان رافائل دودامل عازم قطر می‌شوند.

البته این درحالی است که سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن چند روز پیش، فهرست تیمش را برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی اعلام کرد که از تیم کاشیما آنتلرز نام ۲ بازیکن در لیست تیم ملی ژاپن به چشم می‌خورد.


بيشتر بخوانيد: وضعیت مبهم کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترینیدادوتوباگو 

بهروان: فدراسیون فوتبال خصوصی است و تاج حقوق نمی‌گیرد/ در سال ۹۵ فردی از ما دفاع نکرد

میلاد محمدی همبازی کاپیتان تیم ملی می‌شود؟


انتهای پيام/

آغاز تمرينات تيم ملی فوتبال كشورمان از روز دوشنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.