هیجان توئیتری هواداران در لحظات نفسگیر پیش از بازی با هشتگ #پرسپولیس_قهرمان

در ساعات نفسگیر منتهی به بازی امروز تیم پرسپولیس با تیم کاشیما آنتلرز ژاپن، هواداران سرخ‌پوش هشتگ #پرسپولیس_قهرمان را داغ کردند.

#پرسپولیس_قهرمان، هیجان توئیتری هواداران در لحظات نفسگیر پیش از بازیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که کمتر از سه ساعت به آغاز بازی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن باقی مانده است، شور و شوق زیادی در ورزشگاه آزادی و اطراف آن دیده می‌شود. از 4 ساعت مانده به آغاز بازی ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شده و دیگر جایی برای سوزن انداختن نیست. این بازی حساس که راس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی شروع می‌شود، با هیجان و خروش هواداران ایرانی و قرمز پوشان در زمین فوتبال همراه است، به طوریکه هواداران با انتشار عکس‌های خود از ورزشگاه هشتگ‌هایی را متناسب با این بازی در صفحات توئیتر داغ کردند. #پرسپولیس_قهرمان از جمله هشتگ‌هایی است که هواداران تیم پرسپولیس به حمایت از بازی امروز در توئیتر راه‌اندازی کرده‌اند.

کاربران فضای مجازی استرس‌ها و انتظارهای خود را پیش از شروع بازی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و برای برد امشب دست به دعا شدند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در حالی به فینال رقابت ها راه یافت که از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود. دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که هواداران زیادی در تلاش برای رسیدن به ورزشگاه هستند و همین مسئله باعث شده ترافیک شدیدی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه به وجود بیاید.

در ادامه بخشی از توئیت کاربران فضای مجازی را در حمایت از بازی امروز تیم پرسپولیس در مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.