اعزام دانش‌آموزان نمینی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام دانش‌آموزان نمینی به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، انوش جعفری ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور شهرستان نمین اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام مهم‌ترین وظیفه‌ای است که در این زمینه مسئولان رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.

وی بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس شهدا مهم‌ترین دستاورد برگزاری اردوهای راهیان نور است که باید از این اردوها به عنوان فرصت مغتنم برای ملموس کردن اهداف والای شهدای معظم استفاده شود که استمرار در برگزاری اردوهای راهیان نور  در این زمینه امری لازم و ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دانش‌آموزان با بازدید از یادمان‌های شهدا و در جریان قرار گرفتن از رشادت‌های شهدای والامقام از حال و هوای معنوی برخوردار شوند و از آرمان‌های والای مقدس امام راحل و شهدای والامقام آگاه شوند.

جعفری اظهار کرد: در عصری که هجمه‌های فرهنگی اصلی‌ترین تلاش دشمنان برای پیاده‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است باید در راستای خنثی‌سازی این توطئه‌ها برگزاری اردوهای راهیان نور در جامعه نهادینه‌سازی شود و با ایجاد رغبت و میل و اشتیاق در بین دانش‌آموزان بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

وی تصریح کرد: مرحله دوم اعزام این کاروان با حضور 280 دانش‌آموز پسر و در قالب 7 دستگاه اتوبوس انجام یافت و دانش‌آموزان به مدت دو روز اقامت در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از یادمان شهدای والامقام شهید باکری و بروجردی و تمرچین بازدید می‌کنند که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ع

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.