مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمدخبر داد:

اشتغال ۳۰۰ نفرازمددجویان در بخش کشاورزی

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد از فعالیت ترویجی ، مهارتی ۳۰۰ نفر از زندانیان استان در رشته‌های کشاورزی و دامپروری خبر داد.

 اسماعیل جمیاری درگفت وگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، اظهار داشت: دوره‌های آموزش کشاورزی برای زندانیان استان در راستای توسعه توانمندی و مهارت‌های فردی و اجتماعی آنان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در رشته های مختلف در زندانهای دهدشت، گچساران و یاسوج برگزار می شود.
مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد افزود:به منظور ارتقاء رشد اشتغال و مقابله با بزهکاری و پیشگیری از بازگشت مجدد زندانیان و همچنین به وجود آوردن فرصت‌های شغلی برای زندانیان دوره‌های آموزشی، ترویجی مهارتی کشاورزی و دامپروری در زندان‌های تابعه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.
جمیاری تصریح کرد: در این راستا ۳۰۰نفر در ۱۰ دوره آموزشی برگزار شده شرکت و موفق به اخذ گواهینامه مهارت شدند.
وی افزود: کشت زراعت کنجد، بهره برداری از گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل، پرورش بلدرچین و کبک، پرورش بوقلمون ، پرورش گیاهان دارویی و… از مهمترین دوره‌های آموزشی است که به زندانیان آموزش داده می‌شود.
وی در ادامه گفت: ایجاد اشتغال برای زندانیان یک حرکت جهادی، کمک به اقتصاد منطقه و کاهش آسیبهای اجتماعی است که امید واریم همه دستگاه های ذیربط در این راه با مجموعه زندان های استان همراهی و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/غ

تلاش برای اشتغال زایی زندانیان استان

برچسب ها: زندان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.