رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این کمیسیون آمادگی خود را برای برداشتن هر قدمی در جهت رفاه محرومان اعلام می کند.

مجلس و کمیسیون اجتماعی آمادگی خود را برای همکاری با وزارت رفاه اعلام کردبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان, سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه وزاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: وزارت تعاون از ابتدا بنا به دلایلی خوب شکل نگرفت؛ در حالی که اگر جایگاه خود را پیدا کند می تواند در بخش های دیگر به دولت کمک کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود:  اگر برای اشتغال قدمی برداشته شود، رفاه مردم تامین می شود.

وی با بیان اینکه ربیعی وزیری بود که مسئولیت اشتغال را پذیرفت که این خود جسارت و قدم بزرگی بود، تصریح کرد: برنامه های شریعتمداری نشان می دهد که اقدامات موثری در بخش رفاه کار و اشتغال خواهد داشت.

خدادادی گفت: اگر به رفاه توجه نکنیم در آینده باید خسارت و هزینه های زیادی را پرداخت کنیم چرا که امروز یکی از نیازهای اصلی مردم رفاه است.

خدادادی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس با این وزارتخانه همکاری می کند، افزود: هرچه در توان داریم برای کمک به وزارت رفاه انجام می دهیم تا بتوانیم از این بحرانی که در کشور ایجاد شده عبور کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر دولت تضعیف شود مجلس تضعیف خواهد شد. نباید مسئولیت ها را به گردن یکدیگر بیندازیم و همه ما باید در کنار هم باشیم که اگر دولت موفق شود مجلس موفق خواهد بود .

وی گفت:  مجلس و کمیسیون اجتماعی آمادگی خود را برای برداشتن هر قدمی در جهت رفاه محرومان اعلام می کند.
انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار