راهکارهای طب سنتی برای پاکسازی بدن/ با این دمنوش مواد زائد را از بدنتان فراری دهید

یک متخصص طب سنتی گفت: استفاده از عبارت سم‌زدایی رواج پیدا کرده است اما راهی برای خروج ناگهانی سموم از بدن وجود ندارد.

محمد باقر مینایی متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،درباره موضوع سم زدایی اظهار کرد: استفاده اشتباه از عبارت سم‌زدایی در بین مردم رواج پیدا کرده است و روش‌هایی که با نام سم‌زدایی اعمال می‌‌شود در واقع سم‌زدایی نیست؛ از جمله کارهایی که با این اسم انجام می‌دهند این است که پاهای بیمار را در یک تشت آب می‌گذارند که به یک جریان برق ضعیف متصل است، اثر عبور جریان روی مایع میان بافتی به مرور رنگ آب را تغییر می‌دهد و تیره می‎کند که این کار به هیچ وجه سم‌زدایی نیست.

راه کارهای طب سنتی برای پاکسازی بدن/ درمانی به نام سمزدایی وجود ندارد
وی با تاکید بر اینکه راهی برای خروج ناگهانی سموم و مواد مضر از بدن وجود ندارد، بیان کرد: تنها به مرور می‌توان مواد زائد بدن را خارج کرد؛  یکی از بهترین راه‌ها که از قدیم مردم برای دفع آلودگی‌های بدن استفاده می‌کردند استحمام است؛ در گذشته مردم به هنگام حمام رفتن، ابتدا بدن خود را با وازلین یا روغن گیاه بنفشه چرب می‌کردند، بعد از آن بدن خود را با روشور پاک کرده و بعد از صابون استفاده می‌کردند.


بیشتر بخوانید: فواید شگفت انگیز پاشویه با آب گرم/ سم زدایی بدن با آب نمک امکان پذیر است؟


مینایی افزود: مالش ایجاد شده در هنگام استفاده از روغن مواد زائد را به سمت پوست می‌آورد، استفاده از روشور به علت مواد معدنی که داراست، باعث می‌شود این مواد مضر از بدن خارج شود و به سطح پوست بیاید؛ همانطور که همه می‌دانید روشور خاصیت ضد سرطانی دارد و به بسیاری از کشورها صادر می‌شود اما متاسفانه ما آن را فراموش کرده‌ایم؛ همینطور صابون‌های آشتیان و مراغه به دلیل این که از چربی حیوانات گاو و گوسفند ساخته می‌شوند خواص درمانی بسیاری دارند؛ استفاده از این صابون‌ها مواد زائدی را که با استفاده از روشور از بدن خارج شده از روی پوست دفع می‌کند.

دفع موادزائد بدن با دمنوش بابونه

این متخصص طب سنتی ادامه داد: در برخی موارد برای دفع مواد مضر بدن از موادی مانند دمنوش بابونه استفاده می‌کنند که علاوه بر دفع مواد مضر از طریق ادرار و تعریق باعث تنظیم قند و چربی خون هم می‌شود.

راه کارهای طب سنتی برای پاکسازی بدن/ درمانی به نام سمزدایی وجود ندارد

وی یادآوری کرد: اغلب کارهایی که در مراکز مختلف با سوءاستفاده از نام طب سنتی انجام می‌شود نه تنها کمک کننده نیست بلکه می‌تواند آسیب رسان هم باشد؛ بهتر است برای استفاده از درمان‌های طب سنتی به درمانگاه‌های مخصوص این رشته مراجعه کنید چرا که کارمندان فعال در این درمانگاه ها پزشکانی هستند که تخصص طب سنتی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا,ایوبی
۲۱:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۸
سلام,
برای,ورم,رودها,چه.کارکنیم.
معده.ای.دارم.اتشی.همیشه.بعدازچند.دقیقه.همه.مواد
هضم.میشه.
ولی.رودهام.سرد.وخشک.وبادکنکی.دارم.گاهی.اوقات.
یبوست.بمدت.۱۵روز.دارم.
بخاطر.همین.فکر.میکنم.سموم.بدنم.رو.پر.کرده.
راهنمایی.کنیدلطفا
United States of America
هوشمند
۱۷:۰۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
با سلام اب قلیایی 99% درمان بیماریها .. بعلت ریز خوشه بودن پاکسازی همه بدن ..بعلت orp منفی داشتن تماما انتی اکسیدان است ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
جناب حکیم مینایی!
متشکریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
آدرس درمانگاهای طب سنتی را در شهرهای مختلف اعلام کنید تا مردم به جاهای مطمئن مراجعه کنند با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۱:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
فقط ازراه کوهنوردی وریزش عرق ازبدن میتوان بهترین سم زدایی راانجام داد
آخرین اخبار