استاندار قزوین ،

انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای منحصر به فرد در تاریخ بشریت است

استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس، پدیده‌های منحصر به فرد در تاریخ بشریت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در اجلاسیه زنان کنگره سه هزار شهید استان گفت: هشت سال دفاع مقدس یک پدیده است که با تمامی جنگ‌ها متفاوت است چرا که در این دوران تمام اقشار بویژه بانوان حضور موثر داشتند.

وی افزود: جنگ تحمیلی با همه جنگ‌های دنیا تفاوت اساسی دارد ، هیچ جای دنیا جنگی وجود ندارد که همه اقشار در هر جایگاهی از انقلاب و نظام دفاع و ایثارگری کرده باشند.

استاندار قزوین بیان کرد: دختران و مادران و همسرانی که پیشانی بند‌ها را بر پیشانی بلند فرزندان خود بستند و آن‌ها را بدرقه جبهه کردند و پس از چندی جنازه فرزندان خود را دریافت کردند، این روحیه را فراموش نمی‌کنیم.

زاهدی یادآور شد: فراموش نمی‌کنیم زنانی که ناله آن‌ها فریاد تسلیم نبود بلکه حق طلبی و حق جویی بود، همچنین ادای احترام می‌کنم به همه زنان جامعه استان قزوین به خصوص مادران و همسرانی شهدا و فرزندان و همسران جانبازان که باید به آن‌ها افتخار کنیم.

قزوین- دبیر کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: نقش زنان در دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار و نقشی بی بدیل بود که غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز از کنگره سه هزار شهید قزوین با محوریت اجلاسیه جامعه زنان روز سه شنبه باحضور سردار غلام‌حسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و چهار هزار نفر از بانوان استان از اقشار مختلف دانش آموزان، کارمندان، طلاب، حوزه‌های مقاومت بسیج محلات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین آغاز شد.

سردار محمد شاهرخی، دبیر کنگره سه هزار شهید استان قزوین هم در این اجلاسیه اظهار کرد: زنان ایرانی در طی جنگ تحمیلی با پیروی از حماسه حسینی و بانوی کربلا حضرت زینب سلام الله حماسه‌های بزرگی آفریدند و در دوران دفاع مقدس حماسه ساز شدند و به جهانیان ثابت کردند حاضرند از عواطف خود چشم بپوشند.

انتهای پیام/

اجلاسیه زنان کنگره سه هزار شهید استان قزوین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.