لحظه هلاکت نظامیان صهیونیست با پرچم انفجاری فلسطین+فیلم

شبکه المیادین در ویدئویی اختصاصی، لحظه به درک واصل شدن سربازان صهیونیست در عملیات ابتکاری نیرو‌های مقاومت فلسطینی را به تصویر کشید.

ویدئوی اختصاصی المیادین از لحظه به درک واصل شدن سربازان صهیونیست+ فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین تصاویری اختصاصی از عملیات ابتکاری نیروهای مقاومت فلسطینی در ماه فوریه سال جاری میلادی منتشر کرد که منجر به کشته و زخمی شدن 6 سرباز صهیونیست شد.

در این ویدئو، عملیاتی که از سوی تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» (شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین) در 17 فوریه سال جاری میلادی با نام «کمین پرچم» به اجرا درآمد و منجر به کشته و زخمی شدن 6 سرباز اسرائیلی شد، نمایش داده شده است.

ابو مجاهد، سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی در غزه به شبکه المیادین گفت: کمین پرچم، هدیه‌ای به فرزندان فلسطینی و محور مقاومت است که همچنان از ما حمایت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: شرایط میدانی در ماه فوریه 2018 اجازه نمی داد تصاویر منحصر بفرد عملیات «کمین پرچم» منتشر شود. کمین پرچم نشان داد مقاومت، نقاط مهمی را در مقابله با اشغالگری به ثبت رسانده است.

در این فیلم، واحد مهندسی نیروهای مقاومت، اقدام به بمب‌گذاری داخل میله پرچم فلسطین کرده است به شکلی که نظامیان صهیونیستی قادر به تشخیص آن نباشند. در ادامه این فیلم، یکی از فرماندهان این عملیات می گوید: زمانی که روز 16 فوریه 2018 ( 27 بهمن 1396) رو به پایان می رفت و تمامی تظاهرکنندگان به تظاهرات خود پایان دادند و شب هنگام شد، تحت نظر نیروهای رصد مقاومت، ساعت صفر (و آغاز عملیات) رسید و یکی از برادران مجاهد با عنایات خداوند بسوی منطقه مرزی (در خان یونس در جنوب نوار غزه) رفت و پرچم را طبق برنامه در منطقه مذکور نصب کرد تا سربازان اسرائیلی آن را برداشته و بسوی نیروهای خود ببرند.

در روز بعد از عملیات نصب پرچم، و به طور مشخص در روز شنبه 17 فوریه 2018، واحدهای تیپ گولانی علاوه بر واحدهای مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی متوجه پرچم شده ویکی از سربازان واحد مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی پس از بررسی پرچم، آن را برداشته و بسوی نیروهای اسرائیلی می رود. در این لحظه و در حالی که شش نفر از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جمع شده بودند و تصور می‌کردند کارشان ( با برداشتن پرچم) به پایان رسیده، پرچم بمب گذاری شده در میان سربازان صهیونیستی منفجر و سبب کشته و زخمی شدن این سربازان شد.

گفتنی است روز گذشته نیز نیروهای مقاومت، یک اتوبوس اسرائیلی را در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی با راکت هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک سرباز صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
با سلام درود بر شهدای اسلام . اسرائیل یک تار عنکبوت بیشتر نیست . و طبق گفته رهبر انقلاب اسلامی بزودی اسرائیل محو میشود انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
به این میگن خلاقیت، برای کشتن صهیونیست ها باید از هر راهی وارد شد. اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، این وعده خداوند متعال درقرآن کریم در سوره اسرا یا بنی اسرائیل است. مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و ال خلیفه و آل سعود و ضد انقلاب و منافقین نامرد، مرگ بر وطن فروش خائن مرگ بر محتکران و اختلاس گران و رانت خواران و گران فروشان و بی بند و باری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
چراما به کمک سوری ها رفتیم ولی به کمک فلصتین نمیریم ، اگه اونا بشنوند ایرانی ها پاشون اونجا باز شده روزی چندتاشون ازترس خودشونو میکشند
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۶:۱۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
سلام خدا بر رزمندگان‌ مظلوم فلسطین
سلام خدا بر شهدای مقاومت
درود خدا بر مدافعان حرم
Iran (Islamic Republic of)
م.
۱۶:۱۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
دمشون گرم عجب نقشه باحالی بود خوب به هلاکت رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین...
عالی بود... عالی ...
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
الله اکبر مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار