دامادی: فدراسیون فوتبال از قوانین مجلس شورای اسلامی جدا نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین مجلس شورای اسلامی برای مدیران فدراسیون فوتبال ایران هم لازم الاجرا است.

محمد دامادی، نماینده مردم ساری و میانرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارسال بیانیه تهدید آمیز از سوی AFC برای فدراسیون فوتبال ایران و احتمال تعلیق این فدراسیون در صورت اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان در آن بیان کرد: به هر حال وقتی جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا به ایران می‌آید احتمال دارد چنین مباحثی هم پیش آید. قانون فدراسیون فوتبال از قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی جدا نیست و هر تصمیمی که مجلس می‌گیرد برای مسئولان این فدراسیون هم لازم الاجرا است.

او افزود: درصورتی که تغییراتی در فدراسیون فوتبال انجام شود قرار نیست دولت برای مدیران آن جانشین انتخاب کند. AFC و فیفا روی دولتی بودن فوتبال و دخالت دولت در این رشته ورزشی حساسیت دارند. مهدی تاج از دوستان من است، اما اگر او از فدراسیون فوتبال برود باز هم مجمع این فدراسیون یک مدیر مردمی را روی کار می‌آورد.

نماینده مردم ساری و میانرود در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: نباید مدیران فوتبال برای اجرایی نشدن قانون منع به کار گیری بازنشستگان با رئیس فیفا و AFC رایزنی کنند. مهدی تاج آدم پخته‌ای است که نمی‌خواهد برای فوتبال کشورمان هزینه درست کند. آقای تاج آیا ادامه فعالیتتان در فدراسیون اینقدر ارزش دارد که فوتبال ایران تعلیق شود؟ آیا با رفتن شما فوتبال ایران نابود می‌شود؟ نباید خودخواه باشیم و اجرای قانون از همه چیز بهتر است.


بیشتر بخوانید:شمارش‌معکوس برای بازنشسته‌های باقی‌مانده

توفان تغییرات در فدراسیون های ورزشی/ آیا بازنشسته ها می روند؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار درباره تهدید فدراسیون فوتبال ایران از سوی AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار