بررسی سفر رهبر جنبش مسلمانان آمریکا به ایران در «عصر»

نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» به بررسی سفر رهبر جنبش مسلمانان آمریکا به ایران در «عصر» و واکنش های آن می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته لویس فراخان رهبر جنبش امت اسلام آمریکا به ایران سفر کرد. او در تهران با مسئولان کشور دیدار و در دانشگاه تهران سخنرانی و در شبکه پرس تی‌وی نشست خبری برگزار کرد.

او از سیاست‌های آمریکا، ترامپ و تحریم‌ها انتقاد کرد و گفت: اگر ماشه جنگ کشیده شود، پایان آمریکا رقم می‌خورد. سفر این فعال مدنی به ایران انتقادات گسترده‌ای در آمریکا به همراه داشت تا جایی که پسر ارشد رئیس‌جمهور ترامپ را هم وادار به واکنش کرد.

فواد ایزدی استاد دانشگاه تهران و کارشناس مسائل بین‌الملل مهمان برنامه این هفته عصر است تا درباره جنبش امت اسلام آمریکا و حواشی حضور لویس فراخان در ایران صحبت کند.

او در این برنامه نگاهی به فعالیت‌های جنبش در آمریکا دارد و راه‌های ارتباط مسلمانان دنیا با مسلمانان آمریکا را بررسی می‌کند.

برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر ۱۴ از شبکه یک پخش می‌شود.

انتهای پیام/

سفر رهبر جنبش مسلمانان آمریکا به ایران در «عصر» بررسی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار