سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

خلیج فارس همچنان مواج است/ کُندی ترافیک جاده‌ای در مناطق کوهستانی به دلیل بارش برف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سواحل خلیج فارس به دلیل بارش باران و رعد و برق مواج خواهد بود.

خلیج فارس همچنان مواج است/ کُندی ترافیک جاده ای در مناطق کوهستانی به دلیل بارش برفبهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شرایط جوی امروز کشور اظهار کرد: بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی برای امروز جمعه به دلیل بارش شدید باران توأم با رعد و برق و بارش تگرگ در برخی نقاط کشور، شاهد وقوع آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در استان‌های خوزستان، چهارمحال‌ و بختیاری، کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر خواهیم بود.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه به دلیل بارش باران و رعد و برق در حاشیه غرب خلیج فارس، سواحل این منطقه مواج خواهد بود، افزود: به افرادی که در این منطقه هستند توصیه می‌کنیم که در تردد شناورهای سبک احتیاط لازم را انجام دهند و از به کارگیری قایق‌های تفریحی جدا خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی در نیمه جنوبی لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال فارس شاهد بارش برف و مه خواهیم بود، تصریح کرد: بارش برف در جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی منتهی به مناطق ذکر شده موجب کُندی در ترافیک جاده‌ای می‌شود.

سعیدی گفت: توصیه می‌کنیم هموطنان جهت کاهش خسارات احتمالی، نکات ایمنی را رعایت کنند و از رفتن به مناطقی که احتمال وقوع سیلاب در آن‌ها وجود دارد، خودداری کنند.

وی افزود:هموطنان در بستر رودخانه‌ها توقف و اسکان نداشته باشند و با توجه به لغزنده شدن جاده‌ها به دلیل بارش باران، در زمان رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
خدا را شکر
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۵۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
خدا را شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
خدایا شکر به خاطر این همه نعمت که به ما دادی،امثال واقعا پاییز با این همه بارندگی قشنگتر شده،انشالله در همه جای ایران بارندگی باشه
آخرین اخبار