بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی طی یک سخنرانی، مبارزه با ظلم و ستم را مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی عج الله برشمرده است.

پایان دادن به ظلم، زمینه ساز ظهور امام عصر «عج الله» است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهور حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، امام غایب از نظرها، به فراهم کردن مقدمات آن بستگی دارد و مهمترین اصل آمادگی برای ظهور، فراهم کردن شرایط مبارزه با ظلم و ستم است.

در روایات اسلامی متعددی از حضرات معصومین علیهم السلام، شیعیان و مسلمانان به مبارزه با ظلم سفارش شده‌اند و تأکید ائمه اطهار علیه السلام همواره بر آمادگی مسلمانان برای ظهور آخرین ذخیره الهی بوده است.

کشورهای مستکبر و سلطه گران ظالم در سراسر دنیا سعی در تضعیف مسلمانان و تحت فشار قرار دادن آن‌ها برای دست کشیدن از عقایدشان دارند و همواره برای از بین رفتن وحدت و همدلی شیعیان در تکاپو هستند.

امام خمینی «ره» بنیانگذار انقلاب اسلامی، طی یکی از سخنرانی‌های خود به موضوع اهمیت مبارزه با ظلم و ستم اشاره کرده است و استمرار این اقدام را زمینه ساز ظهور و تحقق وعده الهی برشمرده‌اند.

در ادامه ویدئویی کوتاه از سخنرانی امام خمینی «ره» درباره پایان دادن به ظلم و ستم و همچنین پایان یافتن سلطه گری مستکبران عالم و ظهور حضرت مهدی عج الله مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، ظهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۲۰:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
یاد پیر جماران بخیر
روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
زمینه ظهور یعنی تلاش و مبارزه بی وقفه و با تمام توان جانی و مالی برای نابودی نژادپرستی و خودپرستی در دنیاس و صب تا شب دعا کردنه ولو حریف نشیم ولی باید ثابت کنیم که کم نذاشتیم اونوقت اون میاد و همه رو نجات میده چون فقط اونه که زورش میرسه نه ابنا بشر
آخرین اخبار