رئیس مجمع نمایندگان کرمان؛

کرمان در پروژه های راه سازی عقب ماندگی دارد

در جریان سفر وزیر جدید راه و شهرسازی به استان کرمان، پل ۵ دهنه ابنیه فنی در محور جیرفت –بم واقع درمحدوده تقاطع دارزین به دهبکردی که از سال ۸۵ کلنگ زنی شده مورد بازدیدقرار گرفت.

کرمان در پروژه های راه سازی عقب ماندگی داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید علی حاج سید علیخانی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان این پروژه با انتخاب پیمانکار جدید و اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال در صورت تامین به موقع اعتبارات تا یک سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست با محمد اسلامی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه جاده کرمان، چترود، راور، دیهوک یک مسیر ترانزیتی بوده و درمسیر زائرین امام رضا از جنوب استان است و هرهفته در این محور تصادفات متعددی رخ می‌دهد، تکمیل این جاده از مطالبه جدی مردم این منطقه از وزارت راه و شهرسازی است.

وی اظهار کرد:از وزارت راه و شهرسازی خواستاریم مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه به این جاده اختصاص دهد.

زاهدی با بیان اینکه کارگروهی برای متوازن‌سازی منابع در وزارت راه تشکیل شده است گفت: با استاندار کرمان هماهنگ کردیم تا روز پنجشنبه قبل از بستن بودجه ۹۸ در بودجه استان کرمان بازنگری شود.

 وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه محور زرند به کرمان و کرمان به راور تا دیهوک نیز جزو اولویت‌های استان کرمان در سال ۹۸ است بیان کرد: تمرکززدایی به معنای واقعی در برنامه وزارت راه است زیرا تمرکزگرایی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم زرند نیز با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های راهسازی در استان خیلی عقب مانده گفت: جاده کرمان-چترود بسیار از برنامه عقب است ودر حوزه امنیت و ایمنی راه‌ها، استان کرمان با مشکلات زیادی روبه‌رو است که این امر تعداد تصادفات را در جاده‌های استان کرمان بالا برده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به آمار تلفات جاده‌ای استان کرمان گفت: آمار تصادفات در جاده‌های استان وحشتناک است و متاسفانه استان کرمان جزء رتبه‌های نخست کشوری در این حوزه است.

وی با بیان اینکه در نصب دوربین‌های ثبت تخلفات و کنترل سرعت نسبت به سایر استان‌های کشور‌ها عقب هستیم افزود: با توجه به میزان بالای تصادفات در جاده‌های استان باید به این مسئله توجه جدی شود.

امیری با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های راهسازی در استان خیلی عقب مانده است عنوان کرد: جاده کرمان-چترود بسیار از برنامه عقب مانده لذا از وزیر راه و شهرسازی خواستار توجه ویژه به این محور هستیم.

انتهای پیام/ح

نشست نمایندگان کرمان درمجلس با وزیر راه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار