برومند گفت: ۱۸۰ دانشگاه، ۲۶ پژوهشگاه و ۱۹۳ مرکز رشد مورد حمایت وزارت علوم قرار دارند که در این بین منابع باید در جایی تختصیص پیدا کند که بیشترین آورده را داشته باشند.

پژوهشگاه مواد و انرژی، تکیه‌گاه بخش تولید و صنعت کشور شودبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار داشت: پژوهشگاه مواد و انرژی ایران ظرفیت‌هایی فراوان دارد و لازم است اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه به کمک صنعت بیایند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های پژوهشگاه مواد و انرژی در شرایط کنونی باید به خوبی استفاده کرد و تهدیدها را ناکام گذاشت، افزود: این پژوهشگاه در صورت هم‌افزایی و همکاری می‌تواند به جایگاهی در کشور دست یابد که هرکس بخواهد مشکل خود را در این حوزه حل کند، به این پژوهشگاه مراجعه کند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۸۰ دانشگاه، ۲۶ پژوهشگاه و ۱۹۳ مرکز رشد مورد حمایت وزارت علوم قرار دارند افزود: تلاش‌ها بر این است که منابع را در جایی اختصاص دهند که می‌توانند بیشترین آورده را داشته باشند؛ بنابراین در چنین شرایطی مجبوریم بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

وی افزود: کشور با هجمه اقتصادی مواجه است و در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات را مرتفع کنیم.

برومند تصریح کرد: صنایع کوچک و بزرگ در زمینه واردات مواد اولیه و قطعات مشکل دارند و باید تلاش کنیم این مواد را در داخل کشور تولید کنیم.

انتهای پیام/

آئین تودیع و معارفه رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار