فرنیا: کسب سهمیه المپیک در ژیمناستیک دور از دسترس نیست

ملی پوش ژیمناستیک گفت: کسب سهمیه المپیک در ژیمناستیک دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان رضا فرنیا  یکی از اعضای تیم ملی ژیمناستیک است که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که هفته آینده در کشور آلمان برگزار می شود آماده می کند. فرنیا در رشته دارحلقه برای ایران به میدان می رود.

او درباره مسابقات آلمان گفت: مسابقات دشواری را پیش رو داریم اما سعی می‌کنیم آنچه را که در تمرینات انجام داده‌ایم به نحو احسن در مسابقات آلمان به نمایش بگذاریم تا بتوانیم نتایج مطلوبی به دست بیاوریم.

فرنیا درباره این که آیا کسب سهمیه المپیک توکیو در مسابقات آلمان که یکی از مسابقات کسب سهمیه است میسر است یا خیر افزود: ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم. مدال گیری و یا کسب امتیاز بالا در این مسابقات دور از دسترس نیست.  باید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

عضو تیم ملی ژیمناستیک در باره حریفان خود در بازی های مسابقات آلمان تصریح کرد: تمام کشورهایی که در این رقابت حضور دارند، جزء حریفان اصلی ما هستند و نمی‌توان هیچ کشوری را نادیده گرفت. سطح مسابقات بسیار بالاست و رقابت‌ها تنگاتنگ است و طبق معمول کشورهایی مانند چین، ژاپن و هلند جاده سرسخت‌ترین حریفان ما خواهند بود. اگر بتوانیم در این رقابت‌ها به فینال برسیم، اتفاق خوبی رخ داده است.

او درباره کیفیت دار حلقه ای که در کمپ تیم‌های ملی ژیمناستیک وجود دارد اظهار کرد: این دار حلقه متعلق به چند سال پیش است اما خوشبختانه سالم مانده و می‌توانیم از آن به خوبی استفاده کنیم.

فرنیا درباره این که قبل از او ستارگانی مانند هادی خناری نژاد نیز در رشته دارحلقه فعالیت داشته اند و آیا او اکنون با خناری نژاد برای ارتقای حرکاتش مشورت می گیرد یا خیر بیان کرد: خناری نژاد یکی از دوستان صمیمی من است و ما حتی در یک محل زندگی می کنیم. 100 درصد در برنامه ام از او کمک می گیرم زیرا او تجربه و افتخارات زیادی را کسب کرده و در مسابقات زیادی حضور داشته است.

او درباره مصدومیتش که باعث خانه نشینی او شده بود گفت: سال ۹۲ بود که مصدوم شدم. این مصدومیت تا سال ۹۵ طول کشید. تاکنون دو بار رباط پایم را جراحی کردم. اولین باری که رباطم را جراحی کردم بعد از یک سال نقاهت دوباره پاره شد و مجبور شدم دوباره زیر تیغ جراحان بروم اما خوشبختانه اکنون مشکلی ندارم. سال گذشته در اردوی تمرینی قزوین مسابقه دادم و توانستم با حدنصاب ای که به دست آوردم وارد تیم ملی شوم. در سال ۹۵ در مسابقات جام جهانی ترکیه در رشته دارحلقه در جایگاه سوم قرار گرفت و سال گذشته نیز در بازی های جام جهانی باکو شرکت کردم اما به دلیل پارگی عضله سینه موفق نشدم نتیجه دلخواهم را کسب کنم.


بیشتر بخوانید: 

توضیحات سلیمانی درباره صدور احکام فدراسیون ژیمناستیک

اینچه درگاهی:بدهی فدراسیون ژیمناستیک در حدود یک میلیارد تومان است

تایید حرکت ایرانی در فدراسیون جهانی ژیمناستیک


انتهای پیام/

اظهارات فرنیا درباره ژیمناستیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.