مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان خبر داد:

کاهش ۶۰ درصدی تملک دارایی بنیاد شهید استان در سال جاری

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی بنیاد شهید برای سال جاری ۴۵میلیون تومان است، گفت: این اعتبارات سال گذشته ۱۳۰میلیون تومان بود که ۶۰ درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان در جلسه سامان‌دهی گلزار شهدای شاهرود با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی بنیاد شهید برای سال جاری ۴۵میلیون تومان است، گفت: این اعتبارات سال گذشته ۱۳۰میلیون تومان بود که ۶۰ درصد کاهش‌یافته و این در حالی است که علی‌رغم مشکلات اعتباری باید برای سامان بخشی گلزار شهدای سراسر استان سمنان نیز اقدام کنیم.

وی افزود: تعداد ۱۰۱ گلزار شهدا فقط در شهرستان‌های شاهرود و میامی وجود دارد که از تعداد یک هزار و ۳۲شهید شاهرود ۳۸۰شهید در گلزار شهدای این شهر دفن هستند و از آنجا که ملاک سامان‌دهی گلزار شهدا بر دفن شهید در شهرستان‌ها است ، بخشی از کار بهسازی و ساماندهی گلزار شهدا، بر دوش دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نهاده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان اضافه کرد: از تعداد ۱۰۱ گلزار شاهرود ۶۳ باب تحویل دهیاری و شهرداری‌های شهرستان شده است.

وی در ادامه افزود: برخی گلزارهای شهدا در بخش مرکزی، بیارجمند و بسطام نیازمند کاشی‌کاری، آب‌رسانی و خدمات راه‌سازی هستند که با رایزنی دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی امیدواریم تا دو سال آینده کل گلزارهای شهدا شهرستان شاهرود به اتمام رسد.

انتهای پیام / م

واگذاری ۶۳ گلزار شهدا به دهیاری‌ها و شهرداری‌های شاهرود جهت بهسازی

 

 

 

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار