داورزنی: به فدراسیون‌هایی که بازنشسته دارند، نمی‌توانیم پولی بدهیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره روسای فدراسیون‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

داورزنی: به فدراسیون‌هایی که بازنشسته دارند، نمی‌توانیم پولی بدهیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: بازنشتگان باید به قانون احترام بگذارند. برخی از بازنشستگان که می‌توانند از بند‌های این قانون از جمله ماده ۶۰ قانون جامع ایثارگری استفاده کنند می‌توانند کماکان به فعالیت خود ادامه دهند.

او ادامه داد: البته از تلاش‌ها و خدماتی که این افراد در حوزه ورزش انجام داده اند قدردانی خواهد شد و معتقدیم می‌توان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان استفاده کنیم.

داورزنی اضافه کرد: براساس این قانون برخی از روسای بازنشسته توانسته اند از حق قانونی خود (ماده ۶۰) استفاده کنند، اما برخی رسانه‌ها به گونه‌ای به مساله پرداختند که گویا این افراد قصد اجرای قانون را ندارند درحالی که همه باید از این قانون تمکین کنند.

معاون وزیر افزود: بعد از اتمام زمان قانونی نمی‌توانیم به فدراسیون‌هایی که بازنشسته دارند، پول دهیم. ما از زحماتی که همه بچه‌ها کشیدند تشکر می‌کنیم. در کشور تعداد زیادی جانباز و ایثارگر داریم، اما این روندی را که مطبوعات دنبال می‌کنند می‌بینم، احساس می‌کنم نگاه بعضی دوستان باید تغییر کند. خیلی از جانبازان ما خدمت کرده‌اند، مطمئن باشید دوستان هم تمکین می‌کنند، ما هم موظف هستیم قانون را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

آخرین حواشی از قانون منع استفاده از بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار