مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

وحدت و انسجام حاکم در خواف مثال زدنی و بی نظیر است/امنیت،عزت و اقتدار نظام را مرهون مجاهدت شهیدان و ایثارگران هستیم

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر خواف دیدار کردمدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر خواف دیدار کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم به هدفمند کردن  دیدارها تاکید کرد و گفت: یکی از دلایل برگزاری  این نشست، همزمانی با هفته وحدت است،چرا که وحدت و انسجام حاکم در شهرستان خواف مثال زدنی است.

 

وی بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و تصریح کرد:در میز خدمت اگر امکان انجام درخواستی باشد حتماً رسیدگی خواهد شد در غیر اینصورت اگر موانع قانونی و خارج از حیطه وظایف ما باشد همان جا اعلام خواهیم نمود.

 

سرپرست فرمانداری خواف در دیدار با خانواده های معظم شهداء ، جانباران و ایثارگران شهرستان خواف گفت: امنیت،عزت و اقتدار نظام را مرهون مجاهدت شهیدان ، جانبازان و ایثارگران هستیم لذا پیگیری و توجه به امورات خانواده شهدا و جانبازان در اولویت کاری  مسئولین باید باشد.

 

سپهری تکریم و رفتار مناسب با خانواده های شهدا و ایثارگر ان در دستگاههای اجرایی را مهم شمرد  و افزود : قطعا ما نمی توانیم همه مشکلات را حل کنیم ولی با رفتار مناسب می توانیم دلشان را بدست  آورده و با روی خوش آنان را توجیه کنیم. تمامی عوامل باید تلاش کنند تا مشکلات این قشر معزز حل و فصل شود و کوچکترین دغدغه ای در زندگی آنها نباشد.

 

فتحی نیا ،مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، خواف را مصداق امنیت عنوان کرد و گفت:  این امنیت نه تنها استان را بلکه کل کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

 

انتهای پیام//م.ص

 

خواف  مصداق امنیت است

برچسب ها: بنیاد شهید ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.