حقایقی غیر قابل انکار از روابط ایران و عراق +فیلم

با وجود تلاش دشمنان برای بر هم زدن روابط ایران و عراق، اما حقیقت خلاف آنچیزی است که آن‌ها سعی در رواج آن میان مردم جهان دارند.

روابط ایران و عراق در یک نگاه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتهاست که دشمنان سعی در بر هم زدن روابط برادرانه و بسیار نزدیک مردم و دولت دو کشور ایران و عراق دارند در حالی که تاکنون تمام تلاش های آنها در این زمینه بی ثمر بوده و جز رو شدن دستشان پس از تفرقه افکنی ها و پیچیدن صدای طبل رسوایی شان در جهان این اقدامات حاصل دیگری برای آنها نداشته است.

روابط تهران و بغداد پس از سرنگونی رژیم صدام تقویت شد و اکنون به پیوندی ناگسستنی مبدل گشته که از وحدت این دو ملت در نبرد دوشادوش  مقابل تروریست های داعش می توان به عنوان نمونه ای بارز برای صحت این موضوع یاد کرد.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مدتی قبل در یکی از سخنرانی های خود به راهپیمایی باشکوه اربعین اشاره کرد که نشانه‌ای از برادری میان ملت ایران و عراق است. وی همچنین در این باره گفت: دشمن لشکرها و سازمان هایی علیه این نظام بسیج کرد ولی امروز ببینید لشکریان صدام کجا هستند و عراق کجاست. امروز شما در اربعین بزرگترین رژه قدرت اسلام و تشیع را در عراق می‌بینید.

پایگاه خبری العالم به تازگی ویدوئی در این باره منتشر کرده که ضمن اشاره به دیدار اخیر  مقامات این دو کشور روابط قوی میان آنها را تایید می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
وسیعلم الذین الظلمو ای منقلب ینقلبون
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۸:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
حب الحسین علیه السلام یجمعنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
یاد اربعین کردم یادش بخیر
آخرین اخبار