بیرانوند: درباره تمرینات انفرادی کیانوش به زودی تصمیم گیری می‌کنیم/ پیگیر مدال موسوی هستیم

دبیر فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: قرار است جلسه‌ای را با کیانوش رستمی درباره نحوه برگزاری تمریناتش برگزار کنیم.

بیرانوند: پس از جلسه با کیانوش در مورد انفرادی تمرین کردن او تصمیم گیری می کنیم/در رقابت های قطر کاپ از جوان ترها استفاده می کنیممحسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره غیبت کیانوش رستمی در رقابت‌های قطر کاپ بیان داشت: پیش از پایان مهلت قانونی بسته شدن نفرات با رستمی تماس گرفتم، اما به تماس هایم جواب نداد و به همین دلیل قرار شد طبق نظر سرمربی تیم ملی نفراتی که مد نظرش است را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.

او ادامه داد: طبق نظر سرمربی تیم ملی می‌خواهیم در مسابقات قطر کاپ از همایون تیموری، علیرضا سلیمانی، محمد زارعی که از مسابقات جهانی جا مانده‌اند به همراه چند وزنه‌بردار جوان استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم شرایطی به وجود بیاوریم تا تمام نفراتی که مدنظر سرمربی هستند، بتوانند به مسابقات گزینشی سهمیه المپیک اعزام شوند.

بیرانوند در مورد اینکه چه زمانی اردو‌های تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های قطر کاپ آغاز می‌شود، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده از سوی کادر فنی تیم ملی قرار بر این شده اردوی ورزشکارانی که می‌خواهند به مسابقات قطر کاپ اعزام شوند از 15 آذر شروع شود و اردو سایر ملی پوشان هم از اواخر آذر ماه تشکیل شود.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این که آیا در صورت بازگشت کیانوش به اردو‌ها او باز هم به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد یا خیر، توضیح داد: فعلأ چیزی در این رابطه مشخص نیست و قرار شده جلسه‌ای را با کیانوش ترتیب دهیم تا در مورد اینکه آیا تنهایی تمرین کند یا زیر نظر کادر فنی تصمیم گیری کنیم.

او در مورد اینکه با وجود درگیری بین برخواه و براری آیا امکان دعوت او به اردو‌های تیم ملی وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: این مسئله به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد هر چند که خود ما هم ترجیح می‌دهیم در رابطه با این موضوع ورود نکنیم و تنها به برنامه‌ای که برخواه به ما ارائه دهد عمل کنیم دست او را باز بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهید سلیمی را به سمت مدیر فنی تیم ملی منصوب کنید یا خیر، بیان کرد: در رابطه با این مسئله صحبت‌هایی را با خود او انجام داده ایم با این حال هنوز مشخص نیست در چه سمتی از او در فدراسیون استفاده کنیم و انتصاب بهداد به عنوان مدیر فنی را نه تائید می‌کنم نه تکذیب.

بیرانوند در پایان در مورد اینکه چه زمانی مدال نقره رقابت‌های جهانی آناهایم به موسوی تعلق خواهد گرفت، گفت: مثل قضیه محمد پور دنبال این هستیم تا این مسئله را هم برطرف کنیم به طوری که در طول این مدت در کنار نامه نگاری، مکاتباتی با مسئولان فدراسیون جهانی انجام داده ایم، منتظر این هستیم پاسخ نامه ما را بدهند تا تکلیف این مسئله مشخص شود.


بیشتر بخوانید:واکنش دبیر فدراسیون نسبت به پاره شدن پرده گوش براری توسط برخواه

بیرانوند: مرام و معرفت پهلوانی مرادی بی نظیر است/ کسب مقام سوم را به منتقدان فدراسیون تبریک می گویم

پیشنهاد ایران برای انتخاب مربی برتر سال وزنه‌برداری جهان تصویب شد


انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند در مورد آخرین شرایط تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار