سردار اشتری :

استان آذربایجان غربی از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی ندارد

فرمانده ناجا گفت:استان آذربایجان غربی از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی ندارد.

استان آذربایجان غربی از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سردار اشتری فرمانده ناجا در با دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ارومیه گفت: هدف از سفر به استان آذربایجان غربی تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان و بازدید از برخی یگان‌ها خواهد بود.

وی گفت:الحمدالله در استان اقدامات خوبی صورت گرفته و بویژه در چند سال اخیر در اکثر شاخص‌ها وضعیت خوبی گزارش شده است بویژه موضوعات امنیتی و اجتماعی.

وی در ادامه افزود: با تلاش تمامی سازمان‌های امنیتی در استان از نظر امنیتی مشکلی در استان نیست و آمادگی کامل جهت خنثی سازی تحرکات دشمن وجود دارد.

سردار اشتری گفت: یکی از اقدامات موثری که اخیرا پلیس انجام داد مراسم اربعین حسینی (ع) بود که پلیس وظیفه تامین امنیت و تسهیل ترافیک را در سه مرز چذابه، شلمچه و مهران بر عهده داشت .

وی تصریح کرد: با مجاهدت‌های کارکنان انتظامی در مسیر‌های منتهی به مرزها، نسبت به سال گذشته تصادفات ۵۰ درصد کاهش داشت و در خود پایانه‌ها کسی خلاف مقررات و ضوابط کسی از مرز‌ها خارج نشده و هم چنین وارد نشد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه در کنار همه اقدامات انتظامی که انجام می‌شد خدمات رسانی هم از طریق کارکنان نیز به زایرین محترم صورت می‌گرفت، گفت:نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف در حال خدمات رسانی به مردم عزیز بصورت شبانه روزی بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری همیشه پیش قدم در حوزه‌های تامین امنیت اجتماعی می‌باشد.
 
انتهای پیام/م
 

سفر سردار اشتری به ارومیه

برچسب ها: پلیس ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.