ترامپ: چه کسی بهتر از من می‌تواند «شخصیت سال» مجله تایم شود؟!

رئیس‌جمهور آمریکا با نهایت خودشیفتگی اعلام کرد گزینه بهتری به جز خودش به عنوان «شخصیت سال» مجله تایم سراغ ندارد!

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از استریت تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امسال هم اعلام کرد هیچ انتخابی بهتر از او به عنوان شخصیت سال مجله تایم نیست.

زمانی که از ترامپ پرسیده شد چه کسی ممکن است به عنوان «شخصیت سال 2018» برای مجله تایم انتخاب شود، او با خودشیفتگی تمام پاسخ داد نمی‌تواند تصور کند شخصی به جز خودش انتخاب شود!

وی در این‌ خصوص در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت: جدیدا به آن «شخصیت سال» می‌گویند، درست است؟ دیگر به آن «مرد سال» نمی‌گویند. من نمی‌دانم. بستگی به مجله تایم دارد. من نمی‌توانم فرد دیگری را به جز خودم برای شخصیت سال در نظر بگیرم. آیا شما می‌توانید کسی به جز ترامپ را به عنوان شخصیت سال تصور کنید؟

ترامپ در سال 2016 پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان شخصیت سال انتخاب شد. وی پس از پیروزی به خبرنگاران گفته بود که این انتخاب برای او معنای زیادی دارد و آن را یک افتخار می‌داند. این درحالی است که ترامپ پیشتر از مجله تایم به دلیل برخی انتخابهایش در گذشته انتقاد کرده بود.

وی در سال 2011 زمانی که «تظاهرات‌کنندگان» به عنوان «شخصیت سال» مجله تایم انتخاب شدند، از این مجله انتقاد کرد. رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2017 هم اعلام کرده بود احتمالا او به عنوان شخصیت سال انتخاب خواهد شد؛ اما این اتفاق نیفتاد.

شخصیت سال عنوانی است که مجله تایم از سال 1927 میلادی تاکنون هر ساله به شخص یا گروهی که در سال سپری شده، بیشترین توجه مثبت یا منفی را برانگیخته است، اعطا می‌شود. تا سال 1988 میلادی این عنوان «مرد سال» نام داشت.

نتیجه نهایی «شخصیت سال 2018» مجله تایم در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
خاشقجی بسیار مناسبه برای عکس
آخرین اخبار