رنگ جدید یکی از محصولات بنز توجه کاربران را جلب کرد +تصاویر

رنگ سبز مرسدس AMG C63 S کوپه توجه بسیاری را به خودش جلب کرده است. این رنگ یک گزینه برای افراد با سلقیه خاص است.

رنگ جدید یکی از محصولات بنز توجه کاربران را جلب کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس-بنز، یک شرکت خودروساز آلمانی است، که در طراحی و ساخت انواع خودرو و نیز تعمیر خودرو در میان رقبا حرفی برای گفتن دارد. این شرکت قدرتمند ادامه قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان، دایملر-موتورن-گیزلشافت است.

مرسدس AMG C63 S کوپه یک ماشین سبک برای شروع است. البته باید گفت با این رنگ سبز جدید توجه بسیاری را به خودش جلب می‌کند. این رنگ یک گزینه بسیار خاص است که این خودرو را کمی از حالت رسمی بیرون آورده است.

هنگامی که این بنز به RDBLA وارد شد، ماشین هنوز دارای کیت بدنه‌ای بود که قبلا طراحی شده است. این شامل بازسازی بافرهای جلو و عقب با ورودی‌های وسیع‌تر هوا، ترمزهای قوی و باله فیبر کربن بزرگ است. هم اکنون به دلیل داشتن رنگ ویژه سبز این C63 S کوپه از چندین متر آن طرف‌تر قابل مشاهده است.

رنگ جدید یکی از محصولات بنز توجه کاربران را جلب کرد +تصاویر

رنگ جدید یکی از محصولات بنز توجه کاربران را جلب کرد +تصاویر

در بیرون این خودرو تغییرات قابل توجه و جذب کننده‌ای اعمال شده است، اما همه چیز در داخل دست نخورده باقی مانده است. همچنین، سازنده خودرو اگزوز این محصول را پر سر و صداتر طراحی نکرده است. اما باید گفت همه AMG ها واقعا صدای بلندی دارند، بنابراین نیازی به بیشتر کردن آن نیست.

رنگ جدید یکی از محصولات بنز توجه کاربران را جلب کرد +تصاویر

مانند کابین، موتور نیز کاملا دست نخورده باقی مانده است. این موتور دوقلو توربو 4.0 لیتری V8 توانایی تولید 510 اسب بخار قدرت (503 اسب بخار / 375 کیلو وات) و 700 کیلوگرم گشتاور را دارد.

با قدرت بیشتری نسبت به رقبایش یعنی BMW M4 Coupe و Audi RS5 کوپه، C63 S دارای سرعت رسمی 0-100 کیلومتر در ساعت (0-62 مایل در ساعت) با حداکثر سرعت 3.9 ثانیه و سرعت بالا با سرعت 250 کیلومتر در ساعت ( 155 مایل در ساعت) است.

 


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

رنگ سبز خودروی جدید بنز

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.