تولید ویدئو پروژکتور جیبی بی نیاز از وای فای

یک شرکت تجاری ویدئوپروژکتوری تولید کرده که برای پخش فیلم نیازی به رایانه، گوشی یا هیچ نوع وسیله و ابزار واسط دیگر ندارد.

تولید ویدئو پروژکتور جیبی بی نیاز از وای فایبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک شرکت تجاری ویدئو پروژکتوری تولید کرده که در کف دست جای می‌گیرد و با استفاده از آن می‌توان در هر زمان و هر مکان فیلم‌های محبوب را با کیفیت بالا مشاهده کرد.

این دستگاه کوچک قابل حمل به سینه مود نام دارد ۳۴۹ دلار قیمت دارد و برای پخش فیلم نیازی به رایانه، گوشی یا هیچ نوع وسیله و ابزار واسط دیگر ندارد.

سینه مود با اتصال به نتفلیکس، یوتیوب، آمازون پرایم و دیگر سرویس‌های اینترنتی پخش فیلم محتوای مورد علاقه شما را دریافت و پخش می‌کند؛ بنابراین افراد برای مشاهده فیلم تنها باید در سرویس‌های یادشده عضویت داشته باشند و محتوای مورد علاقه شان را دریافت کرده و مشاهده کنند.

حتی اگر کاربر به اینترنت وای – فای دسترسی نداشته باشد هم می‌تواند در زمان دسترسی به این خدمات محتوای مورد علاقه اش را بارگذاری کرده و بر روی سینه مود ذخیره کند تا بعد‌ها به صورت آفلاین آن را مشاهده کند.

حافظه داخلی سینه مود ۱۶ گیگابایت است و علاقمندان در زمان خرید آن سه کتاب و ۱۲۰ ساعت فایل ویدئویی نیز دریافت می‌کنند. امکان اتصال کارت حافظه نیز به این دستگاه وجود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار