طالب‌زاده گفت: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که یمن نقطه شکست آنهاست، آنها می‌دانند که با پیروزی مردم یمن تمام شرایط منطقه تغییر خواهد کرد.

آمریکایی‌ها می‌دانند که یمن نقطه شکست آنهاست‌/ با پیروزی مردم یمن تمام شرایط منطقه تغییر خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر طالب‌زاده کارگردان و مستندساز‌ در همایش بین‌المللی حمایت از مردم یمن که صبح امروز (پنجشنبه یکم آذرماه) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با بیان اینکه مردم یمن ایران را دوست دارند گفت: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که یمن نقطه شکست آنهاست، آنها می‌دانند که با پیروزی مردم یمن تمام شرایط منطقه تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرایط زندگی برای مردم یمن دشوار شده است، افزود: مردم یمن با کمترین‌ امکانات، بالاترین‌ کارآمدی‌ نظامی را از خود نشان می‌دهند و از هر 10 نفر یمنی که سلاح به دست دارند 9 نفر تک تیرانداز‌ هستند، یمنی‌ها اراده کم ندارند اما با کمبود غذا و دارو مواجه‌اند.

طالب‌زاده با اشاره به اینکه عربستانی‌ها از مقابله با مردم یمن می‌ترسند، گفت: عربستانی‌ها بسیاری از تجهیزات نظامی مدرن خود را در درگیری با یمنی‌ها رها می‌کنند و آنها را در اختیار یمنی‌ها قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که چشم یمنی‌ها به ماست، خاطرنشان کرد: امروز غذا و دارو نیاز واقعی مردم یمن است ما چشم به راه حوادث مهمی هستیم که منشأ آن یمن خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار