درجلسه مطالبه گری رسانه وبسیج اقشار کرمان مطرح شد؛

انتقاد ازعدم توجه به اخبار قشرعشایری

همزمان با هفته بسیج نشست مطالبه گری و هم اندیشی رسانه‌های استان با اقشار تخصصی بسیج برگزار شد.

انتقاد ازعدم توجه به اخبار قشرعشایریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی کار آموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه استان در این نشست گفت:بسیج در مسیر توسعه خود به منظور استحکام بخشی افکار بسیج در اقشارمختلف، ساماندهی جدیدی برای گسترش ظرفیت نخبگان بسیج تعریف کرده است.
وی بیان داشت:بسیج خود به عنوان کلید طلایی برای همه عرصه‌های پیش روی مطرح  است.

وی از تشکیل هیئات اندیشه ورز و کمیته‌های تخصصی در بسیج رسانه خبر داد و افزود:قرار است این هیئات در تولیدمحتوای رسانه‌ای و فرهنگی کمک کار بسیج اقشار مختلف باشد.

وی بااشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اواخر آذر ماه افزود: افزایش سواد رسانه‌ای و تبادل تجربیات اهالی رسانه مهمترین هدف برگزاری این رویداد رسانه‌ای در استان است.

در این کارگروه آموزش همگانی در قالب یاوران عدالت در بسیج حقوقدانان، افزایش تولیدات معادن در طرح شیفت ایثار بسیج در بسیج کارگری، افزایش بهره وری در محصولات کشاورزی و مبارزه با آفات کشاورزی توسط بسیجیان دربسیج کشاورزی، ارائه الگوی مدیریتی و فرهنگی در استان توسط بسیج هنرمندان، کاهش میزان تورم در استان با فعالیت بسیج اصناف در بازار و همگامی و همکاری اعضاء بسیج اصناف در بازار کرمان، تهیه و تدوین احکام ویژه نقش عشایر استان در ماموریت‌های مختلف بسیج و بررسی مشکلات و کمبود امکانات این قشر در بسیج عشایر استان و فعالیت ۱۷ حوزه کارمندی در شهرستان‌های استان و ۳ حوزه شهری در مرکز استان در قشر بسیج کارمندی از مهمترین مواردی بود که در این نشست به آن اشاره شد.

در این نشست همچنین اصحاب رسانه استان از وجود چند نرخی قیمت کالا‌ها در بازار، نبود خوراک و محتوای تدوین شده و ارزشمند برا‌ی مداحان استان توسط بسیج مداحان، عدم ارائه گزارشات عملکرد برخی اقشاربسیج و عدم اطلاع رسانه‌ها از نحوه عملکرد بسیج در اقشارمختلف ابراز گلایه کردند.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان از عدم انعکاس اخبار و مشکلات قشر عشایر استان توسط رسانه‌ها ابراز گلایه کرد.

انتهای پیام /ح

انتقاد ازعدم توجه به حوزه رسانه ای عشایر

برچسب ها: اخباراجتماعی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.