در شرایط امروز زنان در جنگ اقتصادی نیز نقش بزرگی می‌توانند ایجاد کنند

معاونت فرهنگی سپاه گفت: در شرایط امروز زنان در جنگ اقتصادی نیز نقش بزرگی می‌توانند ایجاد کنند و با مصرف کالای داخلی و صرفه‌جویی در چرخه تولید کشور را به جریان بیندازند و از نگاه تک‌محصولی در زمینه برداشت نفت خارج سازند .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار محمدرضا نقدی معاونت فرهنگی سپاه دیروز در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه‌ خواهران کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنان  در دوران  انقلاب و دفاع مقدس و در جنگ فرهنگی پس از آن  نقش خود را به‌خوبی ایفا کردند و هنوز هم این نقش‌آفرینی در میان بانوان ایران اسلامی وجود دارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز  جوانانی که عاشقانه برای حضور در جبهه‌های مقاومت در بیرون از مرزها حضور می‌یابند، تربیت‌یافتگان مادرانی هستند که باحیا و عفت خود انسان‌های وارسته‌ای را تربیت‌کرده تا در مقابل و تهاجم فرهنگی دشمن به‌خوبی بتوانند مقابل به‌مثل کنند.

وی بیان کرد : در شرایط امروز زنان در جنگ اقتصادی نیز نقش بزرگی می‌توانند ایجاد کنند و با مصرف کالای داخلی  و صرفه‌جویی در چرخه تولید کشور را به جریان بیندازند و  از نگاه تک‌محصولی در زمینه برداشت نفت خارج سازند .

نقدی در پایان گفت: زنان نقش زیادی در تولید  صنایع‌دستی هم مهارت  دارند  که امید است تجربه  دوران دفاع مقدس  و انقلاب، بار دیگر تکرار شود و شاهد نقش‌آفرینی گسترده  این قشر از جامعه و حضور متفاوت آنان هم چون گذشته  باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان

برچسب ها: سپاه ، کالای ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.