اولین Huayra Roadster به فروش می‌رسد +تصاویر

Pagani Huayra Roadster نام خودرویی است که در تعداد محدود تولید و به فروش می‌رسد. از این خودرو تنها 100 مورد در جهان فروخته می‌شوند. اکنون نخستین مورد از این خودرو به فروش می‌رسد.

اولین Huayra Roadster به فروش می‌رسد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها در حدود 100 خودرو از Pagani Huayra Roadster در سراسر جهان به فروش می‌رسد. در حالی که تعداد خودروهای Roadsters Huayra ها قبلا فروخته شده است معلوم است، انتظار می‌رود لیست انتظار برای خرید آن در دهه آینده گسترش یابد. درست است که برخی از مشتریان از انتظار طولانی مدت برای به دست آوردن خودرویی با ویژگی‌های رویایی آن خوشحال خواهند شد، اما همه این طور نیستند. این Huayra Roadster که در جیمز ادیشن (james Edition) برای فروش گذاشته است به درد افرادی که در گروه دوم قرار دارند می‌خورد.

اولین Huayra Roadster به فروش می‌رسد +تصاویر

ممکن است به نظر بعضی‌ها این خودرو ظاهر چشمگیری نداشته باشد، اما این محصول بسیار خوب است و مطمئنا سریع به فروش می‌رسد. طراحی بیرونی این ابر خودرو ایتالیایی دارای یک رنگ سفید درخشان بوده که به طرز بی‌نظیری به این خودرو جذابیت بخشیده است. در تصاویری که از این خودرو وجود دارد ظاهر آن کلاسیک به نظر می‌رسد اما هنوز هم چهره تهاجمی که از یک خودروی اسپرت انتظار می‌رود را دارد.

اولین Huayra Roadster به فروش می‌رسد +تصاویر

در طراحی داخل، Huayra دارای چرمروشنسفید و فیبر کربن براق است. واژه بی‌نظیر برای این خودرو کم به نظر می‌رسد. همانند همه Huayraها، این مدل نیز توسط موتور 6.0 لیتری دوقلوهای توربو V12 کار می‌کند که توسط مرسدس AMG طراحی و مونتاژ شده است. در حالی که این موتور به طور کلی مشابه مدلی است که برای خودروهای کوپه استفاده شده است، آن را برای ارائه 754 اسب بخار و بیش از 738 lb-ft (1000 Nm) گشتاور در رودستر اصلاح کرده‌اند. تمام این قدرت از طریق چرخ‌های عقب و توسط دنده هفت سرعته منتقل می‌شوند.

اولین Huayra Roadster به فروش می‌رسد +تصاویر

هنگامی که این خودرو از کارخانه سفارش داده می‌شود، قیمت آن از 2.28 میلیون یورو (2.41 میلیون دلار) آغاز می‌شود.

 


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

Stirling Mos SLR به فروش دوباره می‌رسد

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار