برانکو ایوانکوویچ:می خواستیم مقابل تراکتورسازی برنده شویم/ تراکتوری‌ها انتظار داشتند داور گل آفساید آن‌ها را صحیح اعلام کند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این بازی با سایر دیدار‌ها متفاوت و یک نوع دربی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم باشگاه پرسپولیس  در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز بیان کرد: روز گذشته هم گفتم این بازی با سایر دیدارها متفاوت و یک نوع داربی است. به هر حال داربی‌ها قانون خاصی ندارند. طبیعی بود ما می‌خواستیم بازی را ببریم ولی نشد.

او ادامه داد: تیم تراکتورسازی نشان داد لیاقت بالای جدول را دارد و یک تیم خوبی است. به هر حال با این ۳ ملی پوش، آن‌ها کیفیت بالایی دارند و همچنین ساختار خوبی مرکب از بازیکنان با تجربه و جوان دارد. در هر صورت تلاشمان را کردیم اما نشد. هیچ گله ای از بازیکنانم ندارم چون واقعا در شرایط خیلی سختی بازی می‌کنند. بازی قبلی با پیکان را شاهد بودید و بازی امروز که امروز چه قدر انرژی خرج کردند. در هر صورت  بازی بعدی را با ماشین سازی شروع می‌کنیم. متاسفانه کمال را به دلیل محرومیت و هم مصدومیت در اختیار نداریم منتظریم تا تکلیف مصلح هم مشخص شود. با همه این مشکلات هدفمان را تا آخر دنبال می‌کنیم.

او در مورد کیفیت نه چندان خوب بازی هم گفت: طبیعی است در هنگام بارش باران شرایط بیشتر به نفع تیمی رقم می خورد که دفاع می‌کند. اگر زمین خشک بود کار برای ما شاید راحت تر می‌شد. به هر حال این مسئله این موضوع هیچ کمکی برای ما نشد و باران اثر خودش را در بازی گذاشت.

در لیگ قهرمانان بیشتر تیم‌ها می‌خواهند ببرند و به طبع آن بازتر نیز بازی می‌کنند

سرمربی پرسپولیس در مورد تفاوت بازی تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان هم گفت: شرایط بازی متفاوت است. در لیگ قهرمانان بیشتر تیم‌ها می‌خواهند ببرند و به طبع آن بازتر نیز بازی می‌کنند و شرایط و جو متفاوت‌تر است، اما در لیگ خودمان همه تیم‌ها جلوی ما بسته بازی می‌کنند. با این شرایط جوی و خستگی زیاد طبیعتا سخت‌تر می شد که ببریم. همین شانس هایی که امروز ایجاد کردیم باید تبدیل به گل می شد.

برانکو در مورد نبود یک هافبک بازیساز هم گفت: ما نیمه دوم چیدمان خط هافبک را تغییر دادیم. شجاعی ملی‌پوش و با تجربه است و 3 جام جهانی پشت سر گذاشته همچنین در لیگ اسپانیا و یونان بازی کرده و همین موضوع برای اثبات کیفیت و توانمندی او کافی است. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. اگر نتایج لیگ‌های دیگر را دنبال کنید، العین وقتی به فینال لیگ قهرمانان رسید در رده چهارم لیگ خودش بود. ما پس از فینال دو بازی کردیم و یکی را بردیم و یک بازی را هم مساوی کردیم و طبیعی است انتظار از ما زیاد باشد اما بعد از پایان یافتن بازی های ملی نتایج تیم های دیگر مثل رئال و بایرن را بعد از فوتبال های ملی نگاه کنید. معمولا خوب نتیجه نمی‌گیرند. ولی ما بر عکس سایر دیگر تیم ها خوب بودیم. من از بازیکنانم و واکنشی که نشان دادند راضی هستم. ما از همه تیم های لیگ ایران در این فصل بیشتر بازی کردیم. دوباره 4 روز دیگر بازی داریم. این موضوع تاثیر خودش را از لحاظ خستگی و مصدومیت می‌گذارد اما اهدافمان همان اهدافی است که تعیین کرده ایم.

ربیع خواه برای اثبات خود نیاز به بازی‌های بیشتر دارد

برانکو در باره ربیع خواه و عقب بازی او گفت: این اولین بازی اش بعد از 7 ماه مصدومیت و دوران نقاهت است و کاملا طبیعی است نمی تواند مانند گذشته باشد و برای اثبات خود نیاز به بازی‌های بیشتر دارد. مهم‌ترین مساله این است که او سالم است و می‌توانیم از او استفاده کنیم. من از او می‌خواهم که عقب بیاید تا بازی را باز کنیم، البته نه تنها او بلکه سایر بازیکنان هم اشتباه کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری و اعتراض تیم حریف هم اظهار کرد: آیا گل آن‌ها آفساید بود. یعنی تراکتوری ها انتظار دارند داور گل آفساید را قبول کند؟!برای پنجمین بار می گویم از وقتی من به ایران آمده‌ام داوران به ما یک اوت هم هدیه ندادند و ما هدیه هم نمی‌خواهیم. امروز هم کلی خطا به نفع ما سوت زده نشد.


بیشتربخوانید:

گرشاسبی: امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس نمانم/ برانکو یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد

فتاحی: برای اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ به تمام باشگاه‌ها نامه زده‌ایم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی پرسپولیس درباره بازی با تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار