شهید علی چیت سازیان معتقد بود که اگر رزمندگان اسلام قصد عبور از سیم‌خاردار خطوط دشمن را دارند باید ابتدا از سیم‌خاردار نفس خود عبور کنند.

شهیدی که رمز عبور از سیم‌خاردار دشمن را گذر از نفس می‌دانست+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهدای دفاع مقدس اسطوره‌های واقعی مردانگی و شجاعت محسوب می‌شوند و الگو گرفتن آن‌ها از اهل بیت علیهم السلام،  به ویژه اقتدا به حضرت امام حسین علیه السلام  راه روشن سعادت و کمال را برایشان هموار کرد.

لذت وصل به خدا و بی قراری برای رسیدن به مقام و منزلت شهادت و هم‌رزمان شهید تنها آرزوی رزمندگانی بود که دست از زندگی دنیوی می‌کشیدند و ضمن دفاع از میهن اسلامی راه رسیدن به این مقام را طی می‌کردند.

شهید علی چیت سازیان همان شهیدی است که جمله معروف وی درباره شهادت، رهبر معظم انقلاب اسلامی را منقلب کرده و ایشان را در یکی از مراسم حضور در جمع مسئولان، به بیان سخنانی به نقل از این شهید سوق داده است. 

جمله معروف شهید علی چیت سازیان این بوده است که « اگر کسی بخواهد از سیم‌ خاردار خطوط دشمن عبور کند، باید در ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کند» و دوستان و هم‌رزمان وی از این شهید همواره به خوبی و نیکی یاد می‌کنند.

در ادامه ویدئویی کوتاه درباره شهید علی چیت سازیان را مشاهده می‌کنید که هم‌رزمان و دوستان این شهید پاک و مطهر پس از شهادت وی در جبهه به بیان آن اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار