مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛

آب شرب در مناطق زلزله زده کرمانشاه به کیفیت استاندارد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:با انجام تمهیدات لازم، کدورت از شبکه توزیع آب شرب شهر‌های زلزله زده حذف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بر اثر وقوع زمین لرزه ۶.۴ ریشتری شب گذشته منابع تأمین آب شرب شهر‌های سرپل ذهاب، گیلانغرب، ریجاب، کرندغرب، قصرشیرین، خسروی و سومار دچار کدورت شد گفت: با تلاش همکارانم و با انجام تمهیداتی، از شبکه توزیع آب شرب شهر‌های زلزله زده حذف کدورت گردید و هم اکنون آب سالم و با کیفیت استاندارد در شبکه توزیع آب این شهر‌ها درحال توزیع است.

وی با تأکید بر اینکه در شهر‌های زلزله زده قطعی آب نداریم گفت : برخی شکستگی‌هایی که در شبکه آب این شهر‌ها رخ داده بود نیز به طور کامل مرتفع شده اند.

وی با اشاره به اینکه استان‌های معین همدان، کردستان، لرستان و ایلام در منطقه مستقر شده اند خاطرنشان کرد: تانکر‌های آب سیار متعددی نیز به تمام شهر‌ها اعزام و مقادیر فراوانی آب معدنی و آب بسته بندی شده جهت توزیع به فرمانداری‌ها تحویل داده شده و مشکل خاصی در تامین آب هیچ یک از شهر‌های زلزله زده منطقه وجود ندارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تأکید کرد: تمامی اکیپ‌ها و نیرو‌های آبفای شهر‌های زلزله زده ظرف دقایقی بعد از وقوع زمین لرزه به بررسی شبکه ها، خطوط و تأسیسات و مخازن پرداختند و اقدامات لازم اولیه را انجام دادند و در کمتر از دو ساعت پس از زلزله، همکاران اکیپ‌های ستادی شرکت آبفای استان نیز اعم از مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارشناسان در شهر‌های مذکور مستقر شدند و به رصد و کنترل اوضاع در حوزه آب و فاضلاب پرداختند.

وی تصریح نمود: همه اکیپ‌های ستادی و شهرستانی بصورت ۲۴ ساعته در حال آماده باش هستند و آماده رفع حوادث احتمالی ناشی از وقوع پس لرزه‌ها می‌باشند.

تخت شاهی ادامه داد: پس‌لرزه‌های متعددی که رخ می‌دهد باعث کدورت مجدد آب می‌شود، اما همکارانم در تلاشند که اقدامات لازم را برای تصفیه آب انجام دهند و بطور مستمر آب را در شرایط و کیفیت استاندارد نگهدارند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورتی‌که پس‌لرزه‌ها کاهش یابد تمامی منابع تأمین آب شهر‌های زلزله زده ظرف ۴۸ ساعت آینده فاقد کدورت و به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

 

انتهای پیام/د

 

وضعیت مطلوب آب کرمانشاه پس از زلزله

برچسب ها: آب ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار