ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از راه اندازی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی کرمانشاه خبر داد.

ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری فرعیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، کیوان کاشفی  رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: اتاق بازرگانی کرمانشاه در راستای بهبود فضای کسب و کار، مرکز مبادلات فرعی پیمانکاری (ISPX) را راه اندازی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه  راه‌اندازی خواهد شد، افزود: در این مرکز اطلاعات اولیه و فنی پیمانکاران دریافت و براساس توانمندی آنان پروژه‌ها از سوی کارفرمایان به آنان ارایه می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه هدف از ایجاد این مرکز را سامان بخشی به پیمانکاران و توسعه بازار عنوان و اظهار کرد: بازاریابی برای پیمانکاران در راستای توسعه بازارهای داخلی و خارجی از مهمترین وظایف این مرکز است.

وی ادامه داد: این مرکز در حوزه‌هایی که دارای ظرفیت کار است متمرکز می‌شود تا بتواند برای اعضای خود راهکاری در جهت توسعه بازار ارائه دهد.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران با بیان اینکه ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی گامی در راستای توسعه کسب و کار بنگاه‌های کوچک و متوسط استان کرمانشاه در بازارهای داخلی و خارجی است، اظهار کرد: حضور فعالان اقتصادی در این مرکز و تقویت ارتباط‌ات بین المللی می‌تواند چرخه کسب و کار در کرمانشاه را رونق بخشد.

وی در پایان گفت: آموزش یکی از بخش‌های مهم مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی است و به زودی کارگاه آشنایی با مرکز مبادات پیمانکاری فرعی (ISPX) در اتاق کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

آموزش یکی از بخش‌های مهم مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار