مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

انتخاب فارس به عنوان دبیرخانه کارگروه ماشین آلات کشاورزی

فارس به عنوان دبیرخانه کارگروه ماشین آلات کشاورزی مرکز مبادلات نظام پیمانکاری فرعی SPX کشور انتخاب شد.

انتخاب فارس به عنوان دبیرخانه کارگروه ماشین آلات کشاورزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: استان فارس از قطب‌های تولید ماشین آلات کشاورزی کشور است وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بخش سبب شد کارگروه ماشین آلات کشاورزی در مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی تشکیل و پس از آن هم استان فارس بعنوان دبیرخانه ماشین آلات کشاورزی کشور انتخاب شود.

وی افزود: تاکنون ۴۳ واحد صنعتی فعال در حوزه طراحی و ساخت ماشین آلات و ادوات کشاورزی کشور عضو این دبیرخانه شده اند.

فتوحی ادامه داد: این مرکز در راستای اجرای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید کالای ایرانی و تقویت و حمایت از صنایع کوچک راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: همچنین کارگروه ماشین آلات کشاورزی با عضویت ۱۱ واحد صنعتی در این مرکز تشکیل شده است.

مرکز مبادلات نظام پیمانکاری فرعی SPX کشور مرکز سبب تسهیل یکپارچگی شرکت‌های داخلی و پیمانکاران فرعی (صنایع کوچک و متوسط) در زنجیره خریداران بزرگ دولتی و خصوصی (در سطح ملی و خارجی) می‌شود.

نظام مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) به عنوان یکی از روش‌های مدرن توسعه صنعتی برای صنایع کوچک و متوسط مطرح است که فعالیت‌های توسعه‌ای خود را در زمینه صنایع پیمانکاری متمرکز کرده است.

در این روش فرآیند واگذاری تولید قطعه‌ها و اجزای قابل مونتاژ اصلی یا فرعی و یا بخشی از خدمات مورد نیاز محصول نهایی از پیمانکار اصلی به یک یا چند بنگاه پیمانکاری سازماندهی شده و سعی می‌شود این چارچوب با حداکثر بهره وری و اثربخشی در سطح کشور پیاده سازی شود.
انتهای پیام/م

فارس، دبیرخانه کارگروه ماشین آلات کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.