مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

اختصاص ۹۰ درصد مشوق برای سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی ارسنجان/ایجاد ناحیه صنعتی فیجان در دستورکار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

اختصاص ۹۰ درصد مشوق برای سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی ارسنجانمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص ۹۰ درصد مشوق برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی ارسنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه شورای اداری شهرستان ارسنجان بابیان این‌که زیرساخت‌های مناسبی در شهرک صنعتی ارسنجان برای ایجاد و استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی و جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است، گفت: در این شهرک صنعتی ظرفیت ایجاد اشتغال پایدار برای ۱۰۰۰ نفر فراهم‌شده است.

وی از مشوق‌های ویژه سرمایه‌گذاری تا سقف ۹۰ درصد برای حمایت از سرمایه‌گذاران و رونق شهرک صنعتی خبر داد و افزود: کاهش سهم نقدی به ۵ درصد با اقساط ۴۸ ماهه، از دیگر مشوق‌هایی است که در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته می‌شود.

فتوحی ادامه داد: اگر سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده بتوانند واحد صنعتی خود را به بهره‌برداری برسانند و ایجاد اشتغال کنند تا سقف ۹۰ درصد از اسناد تعهدی آن‌ها به‌عنوان مشوق بازگردانده خواهد شد.

وی بابیان این‌که شهرک صنعتی ارسنجان از لحاظ طرح‌های عمرانی دارای همه زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های صنعتی است، تصریح کرد: شهرک صنعتی ارسنجان دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب است و طرح بخشی از آسفالت ورودی و تکمیل ساختمان نگهبانی نیز در چند ماه گذشته در این شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسیده است.

فتوحی از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه‌گذاری، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان این‌که شهرک صنعتی ارسنجان با مساحت ۷۰ هکتار، دارای ۳۳ هکتار اراضی صنعتی قابل‌واگذاری است، ادامه داد: هم‌اکنون ۳۰ قرارداد صنفی، خدماتی و صنعتی با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۲ واحد با اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در مرحله بهره‌برداری است.

وی از واگذاری ۲ هکتار زمین در قالب این قرارداد‌ها و آماده بودن ۳۱ هکتار از اراضی صنعتی خبر داد.

فتوحی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در زمینه‌ی تبدیل منطقه صنعتی فیجان این شهرستان به ناحیه صنعتی از آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی این ناحیه صنعتی خبر داد و تصریح کرد: بررسی‌های فنی و کارشناسی برای ایجاد ناحیه صنعتی در دستور کار قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ر

ایجاد اشتغال برای هزار نفر در شهرک صنعتی ارسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار