مدیرعامل شهرک صنعتی چناران:

فرهنگ و تفکر بسیجی عامل رشد و ترقی مردم است/بسیج با ظرفیت‌های مختلف می‌تواند ایران را در جهاد اقتصادی به پیروزی برساند

فرهنگ و تفکر بسیجی عامل رشد و ترقی مردممدیرعامل شهرک صنعتی چناران گفت:تفکر بسیجی سرلوحه جهاد اقتصادی، عامل رشد و ترقی زندگی مردم است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی دهقان‌زاده مدیرعامل شهرک صنعتی چناران در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در محل دفتر شهرک صنعتی چناران برگزار شد، گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر است که امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب آن را پایه رشد و ترقی جمهوری اسلامی قرارداد.

وی تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی یکی از الگو‌های ملی ما برای موفقیت بوده و سرلوحه فعالان جهاد اقتصادی است.

مدیرعامل شهرک صنعتی چناران گفت: همان‌طور که رزمندگان اسلام برای رسیدن به قله‌های رفیع آزادگی و استقلال کشور از دست بیگانگان تلاش کردند، امروز هم بسیج با ظرفیت‌های علمی و صنعتی می‌تواند ایران را در جهاد اقتصادی به پیروزی برساند.

دهقان‌زاده افزود: دولت در شرایط فعلی به پشتوانه صنعتگران انقلابی و با تفکر بسیجی سعی دارد شرایطی فراهم کند تا اقتصاد مقاومتی محقق شود و ما وظیفه داریم با عمل به منویات رهبری در این مسیر استقلال اقتصادی و صنعتی کشور گام برداریم.

استفاده از تفکر بسیجی عامل پیروزی است

سرهنگ آذرکیش فرمانده سپاه چناران هم دراین باره گفت: امروز ایران در تمامی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با استفاده از تفکر بسیجی پیروز میدان بوده است و الگوی تفکر بسیجی را به سایر کشور‌های اسلامی صادر کرده است.

وی تصریح کرد: صنعتگران و فعالان اقتصادی که جهادگرانه برای حفظ تولید و اشتغال در عرصه اقتصاد حضور دارند با تفکر بسیجی می‌توانند بدون خستگی در برابر فشار‌های اقتصادی بیگانگان مقاومت کنند.

فرمانده سپاه چناران گفت: دشمنان هرچند تجهیزات و نیروی انسانی زیادی صرف آسیب به کشورمان می‌کنند، بازهم به نتیجه نمی‌رسند و زمانی که با تفکر بسیجی مواجه می‌شوند از فریب و مذاکره حرف به میان می‌آورند.

انتهای پیام // ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.