دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: به همت ستاد اقامه نماز استان کرمان، مسابقه کتاب خوانی کتاب خانه بهشتی در دو ماه گذشته برگزار شد که در آن ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از هم استانی‌ها شرکت کردند که به ۶۰ نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در ششمین اجلاس استانی نماز با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز گفت: باید اجلاس استانی نماز که سالی یکبار برگزار می‌شود، با صدای «حی علی الصلاه» به صدا در بیاید تا همه توجه ویژه و حرکت مضاعف در ترویج این فریضه الهی داشته باشند.

وی گفت: هر سال باید یک موضوع و بحث تخصصی و مرتبط با نماز توسط اساتید شرکت کننده در این اجلاس مطرح شود تا افراد موثر قدم‌هایی در ترویج نماز بردارند..

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان کاهش آسیب‌های اجتماعی را یکی از اثرات نماز دانست و بیان کرد: معتقدیم که باید در کنار اجلاس استانی نماز، حرکت‌های دیگری که موثر در ترویج فرهنگ نماز است برگزار شود.

وی گفت: انتظار داریم از نقش آفرینی این عرصه از جمله ائمه جماعات، مربیان پرورشی که به عنوان منادیان امر نماز و دعوت کننده به نماز می‌باشند، دعوت جدی به عمل آید، زیرا هرچه پایه‌های نماز در جامعه پررنگ‌تر باشد آثار آن چشمگیرتر خواهد بود ،کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از اثرات نماز است و تجربه نشان داده که هرچه پایه‌های نماز در جامعه پررنگ‌تر باشد آثار آن چشمگیرتر خواهد بود.

صبح امروز ششمین اجلاس استانی نماز با محوریت شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/ی

کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از اثرات نماز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار