اقدام عجیب مشتری پس از رد پیشنهادش توسط فروشنده! +فیلم

یک مشتری زن آمریکایی پس از آنکه فروشنده به درخواست او مبنی بر دادن غذای رایگان پاسخ منفی داد ناگهان دست به اقدامی عجیب زد.

اقدام عجیب مشتری پس از رد پیشنهادش توسط فروشنده! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مشتری زن آمریکایی پس از آنکه فروشنده یک فروشگاه به درخواست او مبنی بر دادن غذای رایگان پاسخ منفی داد ناگهان دست به اقدامی عجیب زد. این زن که ظاهرا از پاسخ منفی فروشنده خشمگین شده بود تلاش کرد با استفاده از یک اسپری مو و یک فندک این فروشگاه در شهر فیلادلفیای آمریکا را به آتش بکشد. این حادثه در ساعت 10.30 صبح تاریخ 20 نوامبر در فروشگاهی در خیابان 65 فیلادلفیا رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده است تلاش این زن برای به آتش کشیدن فروشگاه را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این زن سعی می کند با استفاده با فندک و اسپری مو را آتش بزند و سپس آن را از طریق باجه فروشنده در کنار اجناس فروشگاه قرار دهد. ظاهرا در لحظه ای که این زن سرگرم آتش زدن اسپری مو بوده فروشنده در پشت باجه حضور نداشت. پس از آتش گرفتن مقداری از اجناس مغازه این زن بلافاصله فروشگاه را ترک کرد.

"یانگ لین"، صاحب فروشگاه در گفتگو با یکی از کانال تلویزیونی آمریکا در شرح ماجرا گفت که این زن از او درخواست غذای مجانی کرده بود که پس از رد پیشنهادش تلاش کرد فروشگاه را به آتش بزند. یانگ در این باره گفت : " این زن به من گفت من پولی ندارم و بسیار گرسنه هستم. او از من خواست تا مقداری غذا به او بدهم که من از انجام این کار خودداری کردم. در ادامه این زن تلاش کرد فروشگاه را به آتش بکشد."

بنا به این گزارش در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد و خسارات وارده به فروشگاه ناچیز اعلام شده است. گفتنی است؛ پلیس محلی آمریکا جستجوهای خود را برای شناسایی و دستگیری این زن آغاز کرده است.

انتهای پیام/

عمل خطرناک مشتری خشمگین در داخل فروشگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
لعنت خدا برتو بنده خدا پناه اورده گرسنه مریض نیست که دروغ بگه ای بی وجدان آمریکایی کاش مغزه توروکلا اتش میزد ثدرحنت ایرانی به کل دنیا کمک میکنین ولی دستمان نمک نداره