همشهری شفر به کادرفنی استقلال اضافه می‌شود

نیم فصل دوم مربی جدید تیم فوتبال استقلال فعالیت خود را در لیگ برتر ایران آغاز می‌کند.

همشهری شفر روی نیمکت استقلال/600 هزاردلار به حساب استقلالی ها می نشیندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال برای حل مشکلات مالی آبی پوشان پایتخت راهی دبی و ترکیه شدند تا با دریافت پول انتقال بازیکنانی همچون تیام و مجید حسینی بتوانند با برخی از طلبکاران تسویه حساب کنند.

خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال باید از باشگاه ترابوزان ۴۰۰ هزار دلار و همچنین فتحی از باشگاه عجمان مبلغ ۲۰۰ هزار دلار دریافت می‌کردند و طی امروز و فردا راهی تهران شوند تا بتوانند مشکلات مالی را حل کنند.

دریافت ارقامی همچون ۴۰۰ هزار دلار و ۲۰۰ هزار دلار در این برهه زمانی می‌تواند مشکلات استقلالی‌ها را حل کنند چرا که استقلال در حال حاضر نتوانسته حقوق چند ماه از بازیکنان و مربیان خارجی تیم را پرداخت کند و با اخطارهای زیادی مواجه شده است.

همشهری شفر روی نیمکت استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال یک مربی آلمانی (گرهارد شرودینگر) را به باشگاه آبی پوشان پایتخت معرفی کرده که فصل گذشته حدود یک هفته‌ با دروازه بان‌های استقلال کار کرده است.

این مربى آلمانى داراى مدرک A. یوفا است و در ادامه رقابت هاى لیگ برتر مى تواند استقلالى‌ها را همراهى کند.

درخواست کره اى ها براى جذب تبریزى به استقلال نرسیده است

در حالى که گفته شده نمایندگان یک باشگاه کره اى، مرتضى تبریزى به همراه ۲ بازیکن دیگر را نظر دارند، اما یکى از مدیران ارشد استقلال در این زمینه گفت: تا به امروز درخواستى براى انتقال تبریزى به استقلال نرسیده و شفر هنوز لیست ورود و خروج خود را به باشگاه ارائه نداده است.


بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها به عیادت ایرج دانایی فرد رفتند/ گزینه مدنظر شفر وارد ایران مى‌شود

حضور ۳ بازیکن استقلال در جام ملت‌های آسیا قطعی شد

بازیکن اسبق استقلال در بیمارستان بستری شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار