شکری: برای ارتقا رنکینگ دوچرخه سواری به هند اعزام می‌شویم

ملی پوش کوهستان کشورمان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در رقابت کلاس سه هند بر روی سکو قرار بگیرم.

شکری : برای ارتقا رنکینگ به مسابقه کلاس سه به هند اعزام می شویمفراز شکری ملی پوش دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزامش به مسابقه دوچرخه سواری هند بیان کرد: این مسابقه کلاس سه جهانی است که به میزبانی هند برگزار می‌شود. از اردیبهشت سال گذشته رقابت‌های کسب سهمیه المپیک آغاز شده است و تیم‌های ملی برای کسب سهمیه در رقابت‌هایی همچون هند شرکت خواهند کرد تا امتیاز و رنکینگ کشور را بالا ببرند تا در ۲۴ کشور اول برای کسب سهمیه قرار بگیرند.

او گفت: بازیکنان ملی کوهستان چندین سال است که زیر نظر مربی خارجی در حال تمرین هستند، اما با این وجود من تمام تمریناتم را خودم طراحی می‌کردم. متاسفانه پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا تیم ملی سرمربی ندارد و فدراسیون در حال مذاکره با چند مربی خارجی است و قرار است در آینده نزدیک با یکی از آن‌ها به توافق برسد. قرار است حسن صدوقی در کنار تیم به این رقابت هند اعزام شود. صدوقی مکانیسین تیم ملی است و اکنون در سمت کمک مربی تیم ملی هستند.

شکری افزود: رقابت کلاس سه جهانی هند در تاریخ ۱۷ آذر ماه برگزار میشود و ما امروز چهارشنبه راهی این کشور می‌شویم. پس از بازی‌های آسیایی من در چندین مسابقه شرکت کردم و حدود یک و ماه نیم است که من فصل ۲۰۱۸ را بسته ام. من در طول این مدت تمرینات بدنسازیم را پی گیری کرده ام و از آمادگی ۷۰ درصدی برای این رقابت‌ها برخوردارم.

ملی پوش کوهستان بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که روی سکو قرار بگیریم، اما باید دید از چه کشور‌هایی در این رقابت شرکت می‌کنند. تا یک روز قبل از مسابقه استارت لیستی ارائه نمی‌شود. این مسابقه به دلیل بین المللی بودن بر روی رنکینگ بازیکنان تاثیر خواهد داشت. من صحبت‌هایی را درباره کسب سهمیه المپیک با فدراسیون دوچرخه سواری داشتم. همیشه از طریق باشگاه خودم به تعدادی از مسابقات اعزام می‌شوم. باید مسابقاتی را از که طرف باشگاه خودم و فدراسیون و کمیته ملی المپیک اعزام می‌شوم را کنار یکدیگر بگذاریم. در آخر باید تقویم رقابتی ۲۰۱۹ را مدون کنیم. من از سوی برخی کشور‌ها به تعدادی از مسابقات دعوت شدم؛ از جمله دعوت نامه شش ماهه کشور سوئیس برای مسابقات بین المللی و دعوت نامه مسابقات آلمان را در اختیار دارم.

او افزود:محدودیت بودجه می‌تواند به تیم ملی ضرر بزند؛ چرا که هزینه‌های خریداری دوچرخه بسیار بالا است. وزارت ورزش و جوانان باید در این زمینه دنبال راه حل باشد و یکی از راه‌های کمک به ورزشکاران برداشتن عوارض خروج از کشور به بازیکنان کمک خواهد کرد. ورزشکاران در طول یک سال به مسابقات زیادی اعزام می‌شوند و اگر قرار باشد هزینه عوارض خروج را هر دفعه پرداخت کنند هزینه زیادی به گردن بازیکنان می‌افتد.

شکری در پایان بیان کرد: ۱۲ مسابقه بین المللی قبل از قهرمانی آسیا در پیش خواهیم داشت که در اواخر مرداد ماه در لبنان خواهیم داشت. برنامه تمام این مسابقات را فدراسیون دوچرخه سواری باید بنویسد. من و فدراسیون به همراه باشگاه خودم باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم با شرکت در رقابت‌های مهم امتیازات لازمه را کسب کنیم تا بتوانیم برای کشورمان کسب سهمیه المپیک کنیم.


بیشتربخوانید: 

زنگ خطر برای کسب سهمیه المپیک در دوچرخه سواری

فدراسیون، دوچرخه استاندارد در اختیار ملی پوشان قرار می‌دهد

پرتوآذر: قهرمانی آسیا مهترین رقابت برای کسب سهمیه المپیک دوچرخه سواری است


انتهای پیام/

اظهارات فراز شکری درباره تیم ملی کوهستان کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار