شهروندان قبوض عوارض نوسازی را تاپایان سال پرداخت کنند

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان قبوض عوارض نوسازی را تاپایان سال پرداخت کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نادر آخوندی مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان اظهارکرد: شهرداری اصفهان مطابق سنوات قبل، امسال نیز قبوض عوارض شهری خود را در یک نوبت در شهر اصفهان توزیع کرد؛ طبق تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان، جریمه دیرکرد سال‌های گذشته شهروندانی که امسال عوارض نوسازی و عمران شهری را در مهلت مقرر و به صورت نقدی پرداخت کنند، بخشیده می شود.

وی افزود: در راستای تشویق شهروندان به مشارکت بیشتر در اداره شهر و همچنین اصلاح سهم درآمد شهرداری به سوی درآمدهای پایدار، طرح بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری برای املاک مسکونی و تجاری شهر اصفهان امسال اجرا می شود؛ مبلغ بخشودگی در پایین قبوض عوارض درج شده است و مهلت پرداخت مندرج در قبوض پایان سال‌جاری است.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان چنانچه تا ۱۵ دی ماه قبض عوارض نوسازی را دریافت نکردند، باید با مراجعه به شهرداری منطقه محل سکونت خود، تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان و مراجعه به پرتال شهرداری اصفهان به آدرس esup.isfahan.ir قسمت بدهی عوارض نوسازی، عدم دریافت قبض خود را اعلام و قبض خود را دریافت کنند؛ شهروندان توجه داشته باشند که قبوض عوارض نوسازی خود را باید تا پایان سال جاری پرداخت کنند.

آخوندی با بیان اینکه شهرداری‌ها بودجه خود را از ردیف‌های درآمدی قانونی، تأمین می‌کنند، گفت: یکی از ردیف‌های درآمدی که قانون برای شهرداری‌ها منظور داشته وصول عوارض نوسازی از تمام اراضی، ساختمان‌ها و مستحدثات واقع در محدوده قانونی شهرها است.

وی تاکید کرد: شهروندان اگر خواهان خدمت هستند باید بهای آن را بپردازند، بهای خدمات شهرداری پرداخت به موقع عوارض است که نهایتاً در همین شهر و برای خود شهروندان هزینه می‌شود.

 

انتهای پیام/م 

پرداخت عوارض نوسازی به شهرداری اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.