هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سپید رود- استقلال/ تقابل دو نسل با نام‌های علی کریمی/ گرگ‌های باران دیده در شهر باران/ انگیزه‌های دو نیمکت در دیدار پدیده - ماشین سازی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز جمعه 16 آذر با برگزاری 2 دیدار پیگیری می شود.

سپیدرود رشت -  استقلال تهران (جمعه/ ساعت 15)

تیم فوتبال سپیدرود رشت با شرایطی تاسف بار و در حالی که یکی از تیم های انتهایی لیگ برتر فوتبال کشورمان است به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران خواهد رفت. در روز های اخیر نیز برخی از بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت تصمیم به جدایی از این تیم گرفته اند و بازیکنانی همچون میلاد شیخ سلیمانی  و حسین کعبی نیز به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار علی کریمی، سرمربی این تیم نیستند. همچنین امین منوچهری و علی حاتمی 2 بازیکن سپیدرود هستند که تصمیم به جدایی از این تیم گرفته اند و همین خروج آن ها سبب ضعف درون تیمی شاگردان جادوگر شده است.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

البته  تیم سپیدرود رشت در  4 دیدار آخر خود توانسته 2 شکست، یک پیروزی و تساوی را در کارنامه خود ثبت کند و بیشتر از سایر تیم های لیگ برتر به دنبال آن خواهد بود تا با ثبات تیمی راهی استراحت 2 ماهه خود شوند.

استقلال تهران با هدایت شفر توانسته به ثبات تیمی بازگردد و شرایط بهتری را نسبت به روزهای  ابتدایی لیگ برتر هجدهم دارد.

آرمین سهرابیان و پژمان منتظری به دلیل مصدومیت  و همچین الحاجی گرو به دلیل سرماخوردگی از غایبان تیم استقلال در دیدار برابر تیم فوتبال سپیدرود رشت خواهد بود.

گفتنی است دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال تهران امروز جمعه (16 آذر)  از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

پدیده -  ماشین سازی تبریز (جمعه/ ساعت 17)

تیم پدیده هفته گذشته بعد از 13 هفته بدون باخت مقابل تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و صدر جدول را نیز به این تیم اصفهانی تحویل داد. این تیم مشهدی با اینکه شدیدا درگیر مشکلات مالی است اما توانسته است با هدایت یحیی گل محمدی 9 پیروزی بدست آورد که در بین تیم های حاضر در لیگ بیشترین تعداد برد محسوب می شود. گفته می شود خطر کسر 6 امتیاز به خاطر شکایت بازیکن خارجی شان این تیم را تهدید می کند.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

همچنین تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی که توانسته بود چندین هفته مقابل حریفان خود به نتیجه دست یابد اما در دیدار برابر پرسپولیس شکست خورد و 3 امتیاز اساسی خود که می توانست نجات دهنده این تیم از میان تیم های قعر جدولی باشد را از دست داد. تیم فوتبال ماشین سازی در حال حاضر با 13 امتیاز در رده 11 لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد.

پدیده ای ها به شدت در تلاشند تا 2 دیدار آینده خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته و همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان باقی بمانند.

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پدیده مشهد امروز جمعه 16 آذر از ساعت 17 در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

رفعتی: پرسپولیس هم مانند تیم‌های دیگر لیگ از اشتباهات داوری بهره برده است

خبیری: برانکو به کمیته انضباطی نمی‌رود/ اشتباهات داوری به سود برخی تیم‌ها است

فنایی: داوران به دنبال اعتباری بیشتر از برانکو هستند/ نباید پشت افتخارات فغانی پنهان شویم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اتیلا
۱۳:۰۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
منظورتون گرگ های باران چیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
اشتباه تایپی بوده!
منظورشون «گرگ بالان دیده» است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
حیف که دست علی آقا خالیه و ان شاء اله که شش تایی بشه استق لال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
حیف که دست علی آقا خالیه و ان شاء اله که شش تایی بشه استق لال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
استقلالی ها امروز برنده میشن
آخرین اخبار