مجموعه فولاد مبارکه بسیج شده‌اند تا با بهترین امکانات به بازی پرسپولیس برویم

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:مجموعه فولاد مبارکه بسیج شده‌اند تا با بهترین امکانات به بازی پرسپولیس برویم و امیدوارم این دیدار حساس برابر پرسپولیس به‌نفع تیم سپاهان به پایان برسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران برای افزایش روحیه بازیکنان تیم سپاهان بر سر تمرین این تیم حاضر شد تا از نزدیک با بازیکنان صحبت کرده و برای دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس به بازیکنان روحیه بدهد.

وی پس از حضور در تمرین و صحبت با مربی و بازیکنان تیم خطاب به هواداران حاضر در تمرین اظهار داشت: خوشحالم که کنار هواداران که در این هوای سرد به تمرین آمده‌اند و بازیکنان حضور دارم و از نزدیک با آن‌ها صحبت می‌کنم، امروز در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشتم و از نزدیک مشکلات را بررسی کرده تا مشکلات ورزشگاه برای بازی روز یکشنبه مرتفع شود.

عظیمیان افزود: مجموعه فولاد مبارکه بسیج شده‌اند تا با بهترین امکانات به بازی پرسپولیس برویم، و امیدوارم این دیدار حساس برابر پرسپولیس به‌نفع تیم سپاهان به پایان برسد، در نظر داریم تا موانع پیشِ‌روی هواداران به‌ویژه ورودی‌ها و پارکینگ رفع شود، در این زمینه با اداره کل نیز صحبت داشتیم، امیدواریم قهرمانی آسیا را در این زمین جشن بگیریم.

در آخرین تمرین سپاهان با حضور هواداران پیش از دیدار برابر پرسپولیس حدود 150 هوادار در تمرین حضور پیدا کردند تا به بازیکنان و کادر فنی تیم پیش از دیدار حساس برابر سرخپوشان پایتخت روحیه بدهند و از بازیکنان در این تمرین درخواست پیروزی در بازی یکشنبه را داشتند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز خطاب به هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: هواداران سپاهان در همه مراحل یار و همراه تیم محبوب خود بوده‌اند و امیدواریم روز یکشنبه بازی زیبایی را برای تشکر از شما به‌نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: از این فرصت استفاده کرده و از میرعامل شرکت فولاد مبارکه درخواست می‌کنم تا برای این هواداران که در سرما و گرما و در تمرینات حامی ما هستند سقفی را برای محل تمرین در نظر گرفته تا هواداران با آرامش خاطر بهتری در این محل حضور پیدا کنند.

 

انتهای پیام/م

 

حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تمرین تیم فوتبال سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.