ضرورت ترویج گفتمان انقلاب در دانشگاه‌ها

امام جمعه موقت بوشهر گفت: با توجه به توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی در دانشگاه‌ها و جامعه ضروری است.

ضرورت ترویج گفتمان انقلاب در دانشگاه‌هابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: امروز دشمن با استفاده از جریان‌های نفوذی درصدد تخریب اعتقادات دینی جوانان و مردم است در این شرایط حساس باید مراقب وارد شدن این جریان‌ها به دانشگاه‌ها باشیم.

وی بیان کرد: استکبارستیزی و دشمن شناسی از مشخصه‌های مهم ۱۶ آذر روز دانشجوست و باید مراقب باشیم این روز دچار انحراف نشود.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: جامعه‌ای زنده است که دانشجویان آن در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فعال باشند.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: با بصیرت افزایی، تقویت اعتقادات دینی و مذهبی باید قشر جوان جامعه به خصوص دانشجویان را در مقابل توطئه‌های دشمن بیمه کرد.

وی با اشاره به اهمیت اردو‌های جهادی گفت: اردو‌های جهادی از مهمترین عواملی است که باعث ایجاد و تقویت ارتباط دانشجویان با جامعه پیرامونی می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حفظ حجاب در جامعه گفت: ترویج مساله حجاب در بین دانش آموزان از جمله مواردی است که دستگاه‌های متولی باید به آن توجه کنند.

حجت الاسلام جمالی با تشکر از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها برای حفظ حجاب در جامعه بیان کرد: نباید چهره مذهبی و دینی استان با بی حجابی افراد اندکی مخدوش شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی چابهار گفت: استکبار جهانی چنین عملیات تروریستی را برای مخدوش کردن امنیت و آرامش حاکم بر جامعه طراحی و اجرا می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر از برگزار کنندگان کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی در استان بوشهر در روز ۱۳ آذر روز روحانیت در استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

استکبارستیزی و دشمن شناسی از مشخصه‌های مهم  روز دانشجوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.