گرشاسبی تماشاگر ویژه دیدار سپاهان و پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، فردا صبح (یکشنبه) راهی اصفهان خواهد شد تا تماشاگر دیدار تیمش مقابل سپاهان باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در اصفهان به مصاف سپاهان برود و اگر هر تیمی به پیروزی برسد، شانس زیادی برای کسب قهرمانی در نیم فصل خواهد داشت.

پس از اینکه حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و ایرج عرب، (معاون اداری مالی و پشتیبانی) صبح امروز (شنبه) در مراسم تشییع پیکر مرحوم بهزاد کتیرایی در ورزشگاه شهید شیرودی شرکت کرده بودند، راهی بهشت زهرا شدند و در برگشت در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر و با برانکو  جلسه ای را برگزار و 2 طرف درباره شرایط تیم و مدیریت با یکدیگر صحبت کردند. 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی پیش به اصفهان رسیدند و قرار است پس از ریکاوری و استراحت آماده بازی با شاگردان امیر قلعه نویی شوند. البته قرار است حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز، فردا صبح (یکشنبه) راهی اصفهان شود تا تماشاگر دیدار تیمش مقابل سپاهان باشد.

هنوز مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان وضعیت گرشاسبی را مشخص نکرده اما شنیده می شود، تلاش های او برای حفظ گرشاسبی به ثمر نرسیده و خود این مدیرعامل نیز امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که هنوز شرایط استعفایم از مدیریت باشگاه پرسپولیس معلوم نیست. وزیر ورزش و جوانان توانسته تلاش‌هایی را برای ماندنم در این جایگاه انجام دهد اما طبق قانون، باید از پست مدیریت کناره گیری کنم.

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس، فردا (یکشنبه) از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. در جدول رده بندی لیگ برتر، اکنون پدیده با ۳۰ امتیاز در صدر جدول است و سپاهان با ۲۹ و پرسپولیس با ۲۷ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


بیشتر بخوانید:

گزینه‌های اصلی جانشینی گرشاسبی مشخص شدند

گرشاسبی: پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم/ عاشق سرخپوشان پایتخت شدم

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان


انتهای پیام/

مدیرعامل پرسپولیس به اصفهان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار