بیش از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در جوانرود نیازمند بازسازی است

مدیر امور آبفای جوانرود گفت:بیش از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح شهر فرسوده و نیازمند بهسازی و تعمیرات اساسی است و تاکنون علیرغم پیگیری های مکرر اعتباری به این موضوع تخصیص نیافته است.

بیش از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در جوانرود نیازمند بازسازی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  علی رحمانی مدیر امور آبفای جوانرود خبر از اجرای 2 هزار و 86 متر لوله گذاری و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهری در شهر جوانرود خبر داد .

با عنایت به تخصیص اعتبارات ملی و استانی امسال به مبلغ 200 میلیون تومان، آبفای شهری جوانرود از این محل توانست کوچه های خانه سازمانی و خیابان کاوه و کوچه های منشعب از این خیابان را به متراژ 1047 متر لوله گذاری در اقطار 125 و 90 و 75 پلی اتیلن و 159 فقره انشعاب را بازسازی و تعداد 5 باب حوضچه را به منظور کنترل و بهره برداری بهتر شبکه آب، بازسازی و اجرا نماید.

مدیر امور آبفای جوانرود افزود: از محل درآمدهای داخلی نیز مقدار 1039 متر لوله گذاری اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در اقطار 200 و 110 و 63 از جنس پلی اتیلن و تعداد 65 فقره انشعاب و 4 باب حوضچه آب به منظور کنترل شبکه در محله های سه راهی بیمارستان به سمت ورودی شهرک ظفر و توحید و کوچه های دانش 3 و 5 و 6 به مبلغ 300 میلیون تومان از محل درآمدهای داخلی برای این بخش مهم شبکه ابرسانی در سطح شهر جوانرود هزینه و اجرایی نماید.

رحمانی بیان داشت: کلیه شبکه های قدیمی آزبستی به طول حدود 1.5 کیلومتر که از نظر بهداشتی فاقد استانداردهای موردنیاز بود، به طورکامل از شبکه بهره برداری حذف شدند.

رحمانی در پایان گفت: بیش از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح شهر فرسوده و منابع و تاسیسات آبرسانی شهر جوانرود از جمله ایستگاه پمپاژ صادق آباد منبع آب هلانیه و مسیر قنات های آن و مخزن آرامگاه نیازمند بهسازی و تعمیرات اساسی می باشد و تاکنون علیرغم پیگیری های مکرر اعتباری به این موضوع تخصیص نیافته است.

انتهای پیام/ز


اجرای 2 هزار و 86 متر لوله گذاری و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهری

برچسب ها: آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار