مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خبر داد:

آموزش فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریت بحران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از آموزش ۵۳۰ نفر از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان طی سال ۹۶ در حوزه مدیریت بحران خبر داد.

آموزش ۵۳۰ نفر از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریت بحرانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجتعلی شایانفر در نخستین همایش آموزشی تخصصی مدیریت بحران منطقه ترشیز کهن که به میزبانی شهرستان بردسکن در محل سالن مهر خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، افزود: برگزاری همایش و آموزش‌های لازم در حوزه ساخت و ساز باید در کشور به فرهنگ تبدیل شود.

وی گفت: ۷۷ درصد نجات یافتگان سونامی ژاپن توسط مردم انجام شده و این مهم می‌طلبد که آموزش‌های لازم توسط دهیاران در روستا‌ها انجام شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از بهترین نوع مدیریت بحران به عنوان مدیریت آموزش محور نام برد و از دهیاران خواست نسبت به آموزش و آگاهی‌های لازم در روستا‌ها درباره ساخت و ساز و مقاوم سازی، به مردم اهتمام داشته باشند.

شایان فر، میزان بارندگی‌های اخیر امسال را ۵۵ میلی متر اعلام و عنوان کرد: متوسط میانگین بارش در مقایسه با سال گذشته ۵ برابر شده که این بارش‌ها بهترین نوع بارش بوده، چرا که تدریجی و در زمان کاشت نازل شده است.

وی گفت: در عین حال هنوز ۸۵ درصد سد‌های استان خالی است و تنها ۱۵ درصد سد‌ها آبگیری شده که امیدواریم در ادامه سال تامین شود.

لازم به یادآوری است، در این همایش سرپرست فرمانداری شهرستان بردسکن، بخشداران، شهرداران و دهیاران منطقه ترشیز کهن حضور داشتند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 
 

برگزاری همایش مدیریت بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.