برانکو: فغانی یک اشتباه هم نداشت/ کی روش روی سید جلال خطا نکرده است/ پنالتی برای پرسپولیس مانند اشک شفاف بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش پس از دیدار با سپاهان در جمع خبرنگاران بیان کرد: دیروز (یکشنبه) دربی بزرگی بین ما و سپاهان بود که جو بسیار خوبی داشت. 2 تا از بهترین تیم های ایران با هم بازی کردند و هواداران از آن بازی لذت بردند. فکر می‌کنم هواداران در یک بازی فعال توانستند بازی پر از انرژی و حرکت ببینند و به بازیکنانم افتخار می کنم. در تمامی عناصر بازی برتر بودیم و البته امکان داشت در این مسابقه شکست بخوریم اما در بین 2 نیمه به بازیکنان گفتم که می شود باخت و شکست خورد اما به بازیکنانم افتخار می کنم که نشان دادند چرا در لیگ برتر قهرمان هستیم و در آسیا به فینال رسیده ایم.

فغانی حتی یک اشتباه هم نداشت

او افزود: بازی کردن در آن جو سخت بود اما بازیکنان مان شخصیت خود را نشان دادند و نظم بالایی داشتند، موقعیت های خطرناک زیادی را به وجود آوردیم و 9 کرنر داشتیم. مالکیت توپ هم 55 به 45 به نفع ما بود و از نظر آماری بهتر بودیم اما نتیجه منصفانه بود. درباره داوری هم باید بگویم که فکر می کنم نخستین قضاوت علیرضا فغانی در این فصل برای تیم ما بود و نشان داد که چرا جز چهار داور اول دنیا است و حتی یک اشتباه هم نداشت.

پنالتی برای پرسپولیس مانند اشک شفاف بود

ایوانکوویچ ادامه داد: به او بابت داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس تبریک می گویم و این نمونه ای از داوری خوب در دنیا است. نمی دانم تیم میزبان از چه موضوعی ناراحت است و می دانستیم که دیدار سختی داریم. تیم حریف 20 خطا و ما 10 خطا کردیم و این آمار نشان دهنده عملکرد و نوع بازی 2 تیم است. سپاهان بار دیگر نشان داد که همراه پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده شانس های قهرمانی هستند و تاکنون این امتیازات را با لیاقت کسب کردند. پنالتی برای پرسپولیس مانند اشک شفاف بود.

هر تیمی به دنبال قهرمانی است و همه تیم‌ ها می خواهند فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت های قلعه نویی خاطرنشان کرد: درباره صحبت های او جوابی ندارم اما ابتدای فصل به بازیکنان تیمم گفتم که همه علیه ما سخت‌ تر از توانی که دارند، ظاهر می شوند و تاکنون هم نشان داده شده و چیز عجیبی نیست. هر کسی به دنبال قهرمانی است وهمه تیم‌ها می خواهند فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شوند، می دانیم وقتی با پرسپولیس روبرو می شوند، فرق می کند و به هر حال این سرنوشت ما است و گلایه نداریم.

مقابل سپاهان شکست می خوردیم، ناراحت نمی شدم

وی افزود: می دانیم پیکان، ماشین سازی، تراکتورسازی، سپاهان و ... همه تیم ها تلاش می کنند تا ما را ببرند و این موضوع کاملا ورزشی و درست است. ما مقابل همه باید بازی کنیم و طبیعی است که هر کسی می خواهد ضعف خودش را توجیه کند. ما انتظار داریم مقابل پارس جنوبی جم خوب بازی کنیم و ببریم و آنچه امروز قبل از تمرین به بازیکنان گفتم اگر امروز ضعیف بازی کنید و ببازید، توجیه ندارد. ما دیروز می شد ببازیم و اگر این اتفاق رخ می داد، ناراحت نمی شدم اما بازیکنان نشان دادند که به سختی تلاش می کنند و هیچ گاه از اصول خود عدول نمی کنیم و قوی تر هم می شویم.

سپاهان مایوس شده است

برانکو گفت: می دانم سپاهان مایوس شدند چون تمام تلاش‌ شان را کردند تا ببرند اما این ورزش است و طبیعی است اما نمی دانم چرا ناراحت هستند، شاید فکر نمی کردند پرسپولیس به این خوبی نمی تواند بازی کند. من هم موافق هستم تا در برنامه 90 کارشناسی ها انجام شود و تیمی که بیشترین امتیازات را از داوری گرفته، امتیازاتش کم شود.

نمی توان مربیان تیم ها را فریب داد

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه انتظار نداشتند تا برانکو به داوری اعتراض کند، بیان کرد: من به این دلیل واکنش نشان می دهم، زیرا می خواهم از بازیکنانم دفاع کنم. پس از بازی با ذوب آهن و برخی دیگر از بازی ها، چون داوری به ضررمان بود، صحبت کردم و حالا نمی دانم سپاهان از کجا پیدا شده است. در بازی با ذوب آهن در تهران داور بد قضاوت کرد و همه کارشناسان هم به آن اذعان داشتند اما نیازی نیست که داور 17 گل یا پنالتی بگیرد. قبلا هم گفتم که مربیان را نمی توان فریب داد اما در بازی با سپاهان در بین 2 نیمه و زمانیکه عقب افتادیم، بیان کردم که داوری عالی بود.

کی روش روی سید جلال خطا نکرده است

او ادامه داد: می توانستم در بازی دیشب هم اعتراض کنم که کی روش روی سیدجلال خطا کرده بود اما آنها با یکدیگر دوئل کرده بودند و در دوئل بازیکنان باید با یکدیگر بجنگند و قرار است سید (حسینی) عکس های آن را روی صفحه اش بگذارد. 

از کی روش بپرسید به کامیابی نیا چه گفته است

برانکو در پایان درباره داوری اظهار کرد: من یک سوال دارم. داوری خوب بود یا بد؟ شما چه می گویید؟ من فکر می کنم قضاوت فغانی عالی بود و حتی یک اشتباه هم نداشت. فیلم بازی هست و می توانید آن را ببینید. درباره اخراج کامیابی نیا از خود کی روش بپرسید که به کمال کامیابی نیا چه چیزی گفته است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اظهارات برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
تازه میفهمم چرا از وی ای آر استفاده نمیشه سوگولی ضرر میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
پنالتی مث اشک تمساح شفاف بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
حسود هرگزنیاسود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
واقعا که تیم این پرسپولیس بد بازی کرد