انعقاد تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ایران

تفاهم نامه‌ی همکاری‌های مشترک بین فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ایران و دانشگاه حکیم سبزواری در راستای همکاری بیشتر این دو منعقد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،مجتبی جوهری، رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد وگسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مرتبط با ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی بین دانشگاه و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای منعقد شده است.

جوهری با اشاره به تعهدات طرفین در این تفاهم نامه، افزود: از جمله تعهدات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در این تفاهم نامه مشترک می‌توان به راه اندازی و تجهیز گود زورخانه و مرکز پژوهش‌های علمی ورزش زورخانه‌ای در دانشگاه حکیم سبزواری، برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و مرشدی، همکاری مادی و معنوی فدراسیون جهت چاپ کتاب‌های علمی و آموزشی در ارتباط با ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی وهم چنین برگزاری برخی از اردو‌های تیم ملی در دانشگاه حکیم سبزواری اشاره کرد .

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری هم با اشاره به تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه اظهار داشت: اجرای پروژه‌های تحقیقاتی – کاربردی در دانشگاه حکیم سبزواری به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی تجهیزات در حوزه ورزش‌های زورخانه ای، انجام تحقیقات در حوزه استعدادیابی توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه حکیم سبزواری و اجرایی کردن نتایج این تحقیقات در سطح کشور، برگزاری سمینار‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی در جهت علمی کردن ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در ایران و جهان از جمله تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه می‌باشد .

علی اصغر مولوی افزود: دانشگاه حکیم سبزواری تمام تلاش خود را جهت معرفی و گسترش ورزش زورخانه‌ای در دانشگاه و انجام تحقیقات ویژه برای توسعه و گسترش همگانی ورزش زورخانه‌ای در جامعه انجام خواهد داد. هم چنین بر اساس نیاز‌ها و مطالبات فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، تحقیقات کاربردی در حوزه‌های علمی مختلف توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام//م. ص
 


مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک دانشگاه حکیم سبزواری و فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ایران

برچسب ها: دانشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.