مدیرکل روابط عمومی استان یزد مطرح کرد؛

بی توجهی نسبت به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی در زمینه اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی استان یزد گفت: بی توجهی به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی یکی از مشکلات در زمینه اقتصاد است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استان یزد درجلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی گفت: جلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی به ابتکار اداره کل روابط عمومی استانداری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در حوزه اقتصاد و استان به صورت ماهانه تشکیل شده  و روابط عمومی‌های این دستگاه‌ها نیز در این جلسات به صورت منظم شرکت می‌کنند.

صالحی افزود: در این جلسه دو طرح اقتصادی مشوق کارفرمایان و طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی مورد بحث قرار گرفت که به نظر به درستی این دو طرح اطلاع رسانی نشده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود قدم‌هایی در مسیر اشتغالزایی استان برداشته و جامعه روابط عمومی‌های استان نیز وظیفه خود را در این حوزه به خوبی انجام دهند.

مدیرکل روابط عمومی استان یزد همچنین به مصوبات این کارگروه اشاره کرد و افزود:در این جلسه مقرر شد یک ارتباطی بین دانشگاه و حوزه‌های اقتصادی به ویژه اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی برقرار  تا طرح این حوزه به درستی به دانشجویان و فارغ التحصیلان اطلاع رسانی شود.

صالحی گفت:  ارائه مصوبات این جلسه به کارگروه اقتصاد مقاومتی  و تصمیمیات لازم برای تاثیر رسانه‌ها ازدیگر اقدامات  این جلسه  بود.

انتهای پیام/ی

نسبت به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی در زمینه اقتصاد توجهی نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار