نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو بیمارستان محلی در شهرهای بروات ونظام شهر تصویب شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد 6 درصد به افراد جویای کاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم ریگان، فهرج، بم و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شرق استان در ریگان اظهار کرد: بیمارستان 64 تختخوابی ریگان با فراهم شدن زیر ساخت ها در در 15دی ماه امسال بستری در آن اغاز و 22بهمن امسال به بهر برداری خواهد رسید .

وی بیان داشت: بیمارستان 202 تختخوابی بم به زودی در شهر بم عملیات اجرایی ان آغاز خواهد شد که 40درصد اعتبار آن از طریق وزارتخانه و60درصد ان از طریق وام صورت خواهد گرفت که به بانک معرفی شده است .

نماینده شهرستانهای بم ریگان فهرج ونرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شرق استان یک برند در شرق استان می باشد ابراز کرد: با توجه به اهداف دنبال شده بم به عنوان یک شهر تولید علم در همه سطوح خواهد شد .

نیکزادی پناه بیان داشت: با توجه به اینکه مشکلاتی در زمینه درمانی در شرق استان وجود دارد با راه اندازی بیمارستان ریگان ونرماشیر بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد .

وی خواستار راه اندازی اورژانس هوایی به شرق استان با توجه به پراکندگی ووسعت شرق استان شد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شرق استان در این جلسه با اشاره به اینکه 26متخصص جدید در شرق استان به زودی استقرار خواهند یافت ابراز کرد : 6متخصص در ریگان استقرار می یابند .

محمد عباس زاده از اختصاص 8دستگاه امبولانس به دانشگاه علوم پزشکی شرق استان خبر داد وابراز کرد: این امبولانس ها در شرق استان توزیع شده اند .

وی افزود: متخصصین کودکان واطفال روانپزشکی داخلی وعفونی وگرمسیری به شهرستان ریگان اختصاص یافت .

فرماندار ریگان با اشاره به گستردگی منطقه ریگان خواستار تکمیل مراکز بهداشتی درمانی در این شهرستان شد .

امین باقری بیان داشت: با توجه به بعد مسافت ریگان واخرین نقطه 100کیلومتری مناطقریگان به شهر ریگان و از شهر به نزدیک ترین بیمارستان 200کیلومتر می باشد که راه اندازی بیمارستان ریگان از ضروریت ها در این شهرستان می باشد .

وی با اشاره به افزایش جمعیت در این شهرستان اظهار کرد: امسال بیش از 1200دانش اموز به دانش اموزان ریگان افزوده شده است.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم ملک آبادی
۱۹:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۷
سلام ماتاکی باید نخبه بیکار باشیم آخه چراکسی به مافرصتی نمیده